Men hallo i luken...
Du mener at det er enklere å bytte hele ledningsnettet enn å finne ut om omformeren din er kobla rett!? Hvor i svarte er logikken i det???

hehe, sant er jo det, men begynner å bli frustrert over hele bilen pga dette tullet her.
Alternativet er jo å fjerne alt av elnett fra omformer og kople opp det på nytt igjen. Har ikke helt bestemt meg om dette enda, men jeg begynner virkelig å bli frustrert over en liten feil som egentlig ikke skal gå an.
etter jeg bytta om kabelen som JER her snakket om ladet begge batteriene. strøm ble bra osv osv, men det ble jo 24v. virker som for meg at det er omformeren som har fått og at den skaper problemer for hele el nettet på den siden. så tror jeg skal få i meg en ny omformer og kople om alt fra den på nytt. hører en rar lyd når den er på også, klikker inni den. så tror ikke den er helt god.
Trenger jeg ikke en bryter til den? Holder det med en på 30A som du har? Torshov har vel dette?
du fikk meg til å ombestemme meg her nå, hehe.
hmm, om jeg nå bytter omformern og fjerner alt ledninger fra den og skal montere en ny, hvordan skal dette da koples? tenker da på utstyr i bilen. Er dette bare en kontakt eller består det av 1000 kontakter? (en til hver ting liksom, hehe)
Kople strømmen får jeg til selv, følger jo med bruksansvisning regner jeg med. tenker da på fra omformer og fram til batteriet å alt det der

Beklager masse styr og alt her, men var VELDIG frustrert igår kveld etter jeg mista så og si alle lysene på bilen, hehe.