Dere må også huske på att det ikke er så veldig mange som driver å kjører i NC her i vest,så vi må ikke glemme de.
ANITA
Nå har det seg nå en gang sånn at hele Offroaders Hordaland har tatt på seg den oppgaven det er å avholde Norgescup i 2008. Uten dugnad, ser det imidlertid ganske så mørkt ut...
Der trengs å leie en kraftig flisekutter for å fjerne de trærne som nå ligger i "veiene" og enda skulle flere trær vært felt, slik at området blir mer publikumsvennlig. en annen ting er at jo flere trær som fjernes, jo flere spennende løyper kommer frem

Men leier vi, burde vi bruke maskinen maksimalt, gjerne hele helgen. Både lørdag og søndag. Detter blir jo en fordel for alle og ikke bare til NC
Jeg er kjempeklar for en real økt, men dersom andre heller vil kjøre, må jeg innrømme at dugnadsånden min slukkes ganske fort. det er nemlig ingenting som er verre enn å jobbe når andre ser på!
Tror en avstemming er på sin plass her. Jeg kan kun komme på dugnad denne helgen og helgen 26 i april, (har utdrikningslag, jobb etc.)
Det står faktisk på terminlisten at fra 12 april og frem til NC MÅ folk belage seg på en del dugnad...
Mvh.
Linda, klar for å ta i et tak dersom andre er det også-
Team Håland
Bare med på kjøtt og flesk

Proto, nå også for jenter...
Light Truck lever!
Offroaders Hordaland
Medlem nr:3 Kvinnherad Offroad Club
Medlem i TEAM ANTISTRESS....
Gullet ska hem