[quote name='vaktmester' date='8 Apr 2008, 19:51' post='1436835']
Hallo, alle sammen!
Til Åge: Mitt forrige innlegg var ment som en spøk, egentlig er jeg helt enig med deg.
Det er veldig sjelden jeg engasjerer meg i diskusjoner på dette forumet, det får jeg bare pokaler for, men siden det er startet en spennende følgetong her med 2 steile fronter, engasjerte alle sammen.
Det verste av alt, jeg er enig med alle sammen, jeg er enig med Jan at vi må planlegge, jeg er enig med Linda at det må jobbes dugnad, jeg er enig med Heine at det må kjøres og jeg er enig med Paul Håkon at det som står det skal være.
Til alle de som ikke kjører NC (eller noe), skal vi i fremtiden si: Kjørefeltet eller Skogen. Trærne som hugges regner jeg med er en del av det nødvendige vedlikeholdet som må gjøres, og siden det er en flishugger nevnt her ett sted, så tar jeg det for gitt at trærne ikke blir satt på plass igjen etter NC.
Tar meg den frihet å foreslå følgende: KJØRE til Modalen, SAGE ned trær, JOBBE med å mate flishuggeren, noen må selvfølgelig KJØRE flishuggeren, da blir det både kjøring og dugnad.
Hilsen Lasse.
PÅ JOBB
Du er ein god MENTOR
TEAM ANTISTRESS.
Vi tar det med ro........
Ett av de dårligste trialteamene i verden
ÅK