Gå til innhold



Foto

In your face


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
76 replies to this topic

#61 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 26 April 2008 - 23:15

rofl.gif laugh.gif
QUOTE(svk @ 24 Apr 2008, 21:11) <{POST_SNAPBACK}>
kjørte bak en tøff hilux idag... tongue.gif
rofl.gif rofl.gif laugh.gif whistle.gif whistle.gif dribble.gif sikkert.

#62 Malibu

Malibu

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 151 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 00:43

Skjønner ikke at noen gidder å diskutere dette temaet.har selv prøvd å eie biler fra alle verdensdeler.det er ingen tvil.japansk går til du skyter det.tysk er oppskrytt.amcar er det man velger med hjertet.men ikke spes holdbart etter min erfaring,litt med nesa først.

#63 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 17:05

QUOTE(Malibu @ 27 Apr 2008, 00:43) <{POST_SNAPBACK}>
Skjønner ikke at noen gidder å diskutere dette temaet.har selv prøvd å eie biler fra alle verdensdeler.det er ingen tvil.japansk går til du skyter det.tysk er oppskrytt.amcar er det man velger med hjertet.men ikke spes holdbart etter min erfaring,litt med nesa først.


Det starta egentlig ikke som en diskusjon. Jeg syntes det var artig at Chevrolet endelig vant en test og til og med foran Toyota. Det var ikke alle hos Toyota-folkene som tok det humoristisk så der endte tråden med å bli stengt av en sur-maget moderator. Jaggu rart at han ikke sletta tråden og kasta ut alle som har innlegg i den samtidig.

#64 Guest_axsling_*

Guest_axsling_*
  • Guests

Posted 27 April 2008 - 18:52

QUOTE(Malibu @ 27 Apr 2008, 00:43) <{POST_SNAPBACK}>
Skjønner ikke at noen gidder å diskutere dette temaet.har selv prøvd å eie biler fra alle verdensdeler.det er ingen tvil.japansk går til du skyter det.tysk er oppskrytt.amcar er det man velger med hjertet.men ikke spes holdbart etter min erfaring,litt med nesa først.



Er så hjertens enig med deg!!! Hadde Ramén min vært produsert av Toyota, hadde jeg vært Toyota eier i dag. "Toyta Ram" hørtes ikke så gale ut tongue.gif , men "Toyota TaHo" klinger ikke så gale det heller...hørtes litt Japansk ut faktisk smile.gif

#65 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 18:54

biggrin.gif
QUOTE(Gurba @ 27 Apr 2008, 18:05) <{POST_SNAPBACK}>
Det starta egentlig ikke som en diskusjon. Jeg syntes det var artig at Chevrolet endelig vant en test og til og med foran Toyota. Det var ikke alle hos Toyota-folkene som tok det humoristisk så der endte tråden med å bli stengt av en sur-maget moderator. Jaggu rart at han ikke sletta tråden og kasta ut alle som har innlegg i den samtidig.
enig med deg.

#66 Lars'ern

Lars'ern

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1450 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 20:45

QUOTE(Gurba @ 27 Apr 2008, 18:05) <{POST_SNAPBACK}>
Det starta egentlig ikke som en diskusjon. Jeg syntes det var artig at Chevrolet endelig vant en test og til og med foran Toyota. Det var ikke alle hos Toyota-folkene som tok det humoristisk så der endte tråden med å bli stengt av en sur-maget moderator. Jaggu rart at han ikke sletta tråden og kasta ut alle som har innlegg i den samtidig.


Jeg skal ihvertfall si meg enig i den siste halvdelen, så får vi se på resten biggrin.gif

Så forresten dette i dag:

http://www.nettavise...icle1789315.ece
http://www.vimenn.no...ticle231622.ece
Lars'ern




Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil
(sitat Volvo-Lars på http://volvoforum.no)

#67 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 20:47

QUOTE(Lars'ern @ 27 Apr 2008, 20:45) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg skal ihvertfall si meg enig i den siste halvdelen, så får vi se på resten biggrin.gif

Så forresten dette i dag:

http://www.nettavise...icle1789315.ece
http://www.vimenn.no...ticle231622.ece


Så den på Autofil. Så fet nok ut den ja.

#68 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 22:08

QUOTE(Gurba @ 27 Apr 2008, 21:47) <{POST_SNAPBACK}>
Så den på Autofil. Så fet nok ut den ja.
Den var ikke mye fin,den nye SUBBEN er jo MYE stilligere. dribble.gif For å si det rett ut...Er den Toyotan NITRIST.Ta en titt på den nye GMC YUKON,har ivertfall still,RÅ. biggrin.gif

#69 Lars'ern

Lars'ern

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1450 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 22:15

QUOTE(blackfeet @ 27 Apr 2008, 23:08) <{POST_SNAPBACK}>
Den var ikke mye fin,den nye SUBBEN er jo MYE stilligere. dribble.gif For å si det rett ut...Er den Toyotan NITRIST.Ta en titt på den nye GMC YUKON,har ivertfall still,RÅ. biggrin.gif


Er en del råere på bildene her: skiftet navn fra pir... biggrin.gif

Edited by Lars'ern, 27 April 2008 - 22:16.

Lars'ern




Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil
(sitat Volvo-Lars på http://volvoforum.no)

#70 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 22:31

QUOTE(Lars'ern @ 27 Apr 2008, 23:15) <{POST_SNAPBACK}>
Er en del råere på bildene her: skiftet navn fra pir... biggrin.gif
Tja,heldigvis har vi forsjellig smak...De bilene som var gjort noe med var jo OK,men synes de orginale er GØRR KJEDELIG.Helt uten sjel,niitrist smile.gif

#71 ChevyHoe

ChevyHoe

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3938 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 22:35

Hjelper jo på når man får en V8'er klinka nerri der, for motoren er jo ellers det kjedeligste med japser..

...men hvem gidder betale 1,3 for den? tja.. blir nok ikke altfor mange av dem med skikkelig motor på veiene, når en RR Sport koster det samma..
Greit, blant fiffen er jo RR "gammalt" for lenge siden, men da er det nye X6 som gjelder..

Er derfor ganske fint at man får regga nye Tahoe som varebil - enn så lenge.
Mye bil for penga smile.gif

Kai

 

08 Tahoe

14 Tesla Model S

73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4

 

"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum


#72 blackfeet

blackfeet

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1205 Innlegg:

Posted 27 April 2008 - 22:43

QUOTE(ChevyHoe @ 27 Apr 2008, 23:35) <{POST_SNAPBACK}>
Hjelper jo på når man får en V8'er klinka nerri der, for motoren er jo ellers det kjedeligste med japser..

...men hvem gidder betale 1,3 for den? tja.. blir nok ikke altfor mange av dem med skikkelig motor på veiene, når en RR Sport koster det samma..
Greit, blant fiffen er jo RR "gammalt" for lenge siden, men da er det nye X6 som gjelder..

Er derfor ganske fint at man får regga nye Tahoe som varebil - enn så lenge.
Mye bil for penga smile.gifÅ så mye mer BIL,FLOTT Å SE PÅ OSV. biggrin.gif


#73 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 28 April 2008 - 07:01

QUOTE(blackfeet @ 27 Apr 2008, 22:31) <{POST_SNAPBACK}>
Tja,heldigvis har vi forsjellig smak...De bilene som var gjort noe med var jo OK,men synes de orginale er GØRR KJEDELIG.Helt uten sjel,niitrist smile.gif


Toyota-eiere er veldig merkebevisste og det er viktig at de kjenner igjen trekkene på nye biler. Derfor kan ikke Toyota endre for mye på designet fra årsmodell til årsmodell.

#74 AMan

AMan

    Ikke spesiellt tungbedd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 28 April 2008 - 07:49

QUOTE(ChevyHoe @ 27 Apr 2008, 22:35) <{POST_SNAPBACK}>
Hjelper jo på når man får en V8'er klinka nerri der, for motoren er jo ellers det kjedeligste med japser..

...men hvem gidder betale 1,3 for den? tja.. blir nok ikke altfor mange av dem med skikkelig motor på veiene, når en RR Sport koster det samma..
Greit, blant fiffen er jo RR "gammalt" for lenge siden, men da er det nye X6 som gjelder..

Er derfor ganske fint at man får regga nye Tahoe som varebil - enn så lenge.
Mye bil for penga smile.gif



Tja vil faktisk tru at alle av LC V8 kommer tell å vær med enten v8 bensin eller v8 diesel, bi ikke levert me anna.
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!

#75 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 28 April 2008 - 12:27

QUOTE(AMan @ 28 Apr 2008, 07:49) <{POST_SNAPBACK}>
Tja vil faktisk tru at alle av LC V8 kommer tell å vær med enten v8 bensin eller v8 diesel, bi ikke levert me anna.


Det ligger vel litt i navnet det ja. De sa det på Autofil og.

Synes faktisk at den nye LC V8'en er mye finere enn nye Sub/Tahoe. Hadde ikke hatt noe imot å hatt ny LC V8, men hadde jeg 1,3 mill å kjøpe bil for så hadde det nok blitt noe annet.

#76 AMan

AMan

    Ikke spesiellt tungbedd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 28 April 2008 - 14:13

QUOTE(Gurba @ 28 Apr 2008, 12:27) <{POST_SNAPBACK}>
Det ligger vel litt i navnet det ja. De sa det på Autofil og.

Synes faktisk at den nye LC V8'en er mye finere enn nye Sub/Tahoe. Hadde ikke hatt noe imot å hatt ny LC V8, men hadde jeg 1,3 mill å kjøpe bil for så hadde det nok blitt noe annet.



Nja hadde man sku ha hadd 4x4 bil, så e det vel ikke så mange aktuelle valg. Men får mye fint i 4x4 som e belliar en LC v8 ja.

Æ e fødd å oppvokst i toyota, å lika toyota.

Men nu når æ ska bytt bil, ser æ på alt mulig i fra amcar tell engelsk å tysk, mye pga at det e belliere....
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!

#77 blazerteam

blazerteam

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 04 May 2008 - 14:34

QUOTE(Malibu @ 27 Apr 2008, 00:43) <{POST_SNAPBACK}>
Skjønner ikke at noen gidder å diskutere dette temaet.har selv prøvd å eie biler fra alle verdensdeler.det er ingen tvil.japansk går til du skyter det.tysk er oppskrytt.amcar er det man velger med hjertet.men ikke spes holdbart etter min erfaring,litt med nesa først.



HMMMMMMM...Eg husk du hadde en celica ja.Den va vel ikke heilt problemfri tongue.gif .Husk den ble solgt med glede tongue.gif .

Blazern din e no egentli ikke så lite herja med heller rolleyes2.gif whistle.gif unsure.gif biggrin.gif


Uansett så mener jeg toyota er bra biler,men setter du på større hjul eller kjører hardt,så ryker de og.
De er driftsikre,men ikke verdns beste biler.Det vet alle som har kjørt litt aktivt i skogen eller på gata.

Toppen kom jo når de skulle ta livet av den Hi Luxen i Top Gear...Det hadde en Volvo 240 overlevd og.

Så det jeg vil fram til er at toyota ikke er noen dårlig bil,men de er ikke så bra som enkelte vil ha det til heller.
mob nr 95142673

You dont stop having fun because you grow old, you grow old because you stop having fun.

Mo i Rana Offroad Team