Gå til innhold



Foto

FEIL POSISJON EKSOSANLEG......


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 METALLER

METALLER

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 145 Innlegg:

Posted 01 May 2008 - 10:25

hei!
jeg ser at det blir feil posisjon av eksos(siste dele),fordi når bilen blir parkert og det regner;vannen går inne eksos!!!!!så skulle være rusten fort der!!!!
beste ting å gjøre tror jeg er: skal kjøpe fra biltema en festes på eksosrør............
alle volvofelt er sammen problem da?
HEAVY TERRAIN
NIVA ONLY !!!

men nå:
KONGEN AV SKOGEN ER PÅ VEI!!!!

#2 Variator

Variator

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 27 Innlegg:

Posted 04 May 2008 - 22:26

QUOTE(METALLER @ 1 May 2008, 11:25) <{POST_SNAPBACK}>
hei!
jeg ser at det blir feil posisjon av eksos(siste dele),fordi når bilen blir parkert og det regner;vannen går inne eksos!!!!!så skulle være rusten fort der!!!!
beste ting å gjøre tror jeg er: skal kjøpe fra biltema en festes på eksosrør............
alle volvofelt er sammen problem da?

Er den siste rørbiten vridd så mye oppover at det regner inn i den?! Visste faktisk ikke at det lot seg gjøre.
Kan du ikke bare løsne klemmen på dette røret og vri det slik at det peker nedover da? Hvis bilen har hull i sideplaten(på de seneste modellene, tror jeg) og røret er tatt ut der, så skulle ikke røret fange opp regnvann, etter hva jeg kan forstå. Er røret tatt ut på nedsiden av karosseriet skulle det i allefall ikke være noe problem.
Du har sannsynligvis ikke et originalt eksosanlegg på bilen. Kjøp det du trenger hos Teigen eller Trollstein.

#3 METALLER

METALLER

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 145 Innlegg:

Posted 05 May 2008 - 08:49

ja! min har hull i sideplaten,men denne eksos jeg kjøpte fra teigen!!!!
på lørdag var jeg på biltema men ,men det var altfor stor eksosrør at jeg har sett fra nett-side..........
HEAVY TERRAIN
NIVA ONLY !!!

men nå:
KONGEN AV SKOGEN ER PÅ VEI!!!!

#4 Variator

Variator

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 27 Innlegg:

Posted 06 May 2008 - 21:29

QUOTE(METALLER @ 5 May 2008, 09:49) <{POST_SNAPBACK}>
ja! min har hull i sideplaten,men denne eksos jeg kjøpte fra teigen!!!!
på lørdag var jeg på biltema men ,men det var altfor stor eksosrør at jeg har sett fra nett-side..........


Men da kan jeg ikke forstå annet enn at du har vridd det bakre røret feil på potta!?

Edited by Variator, 06 May 2008 - 21:31.