Gå til innhold

Foto

Volvo Hvalp, LN 3314

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Callen

Callen

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 68 Innlegg:

Posted 05 June 2008 - 23:01

Hva er lettest?
A) Bytte hele bakakselen

cool.gif Bytte innmaten i bakakselen

Bilen går nesten ikke på Rwd, noen rare klunkelyder. Jeg har kjørt den i garasjen med 4wd. Da altså forhjulsdrift, hehehe. Jeg skal få tatt bilder av diffen i helga håper jeg, og lagt inn her så jeg kan få en dom på hva som har skjedd. Skjedde i kveld. BAH! Er jo Svarstad-kjøring neste helg. Hadde håpt å få med meg dette.

Calle

Edit:
Bakaksel hentes i vestfold og omegn, og betales kontant, ring meg på 47 25 75 15.
Setter veldig pris på "rykter" om aksler til salgs. Jeg har litt problemer med å finne fram på nett etter slike deler da jeg har akkurat kjøpt denne og lite kjent med forum og nettsider. På forhånd takk smile.gif

Edited by Callen, 06 June 2008 - 18:00.

#2 Chris

Chris

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 06 June 2008 - 04:13

minst pirkearbeid er nok å bytte hele bakakslen bare smør opp alle gjenger med rustløser og la det stå noen dager så detter den nesten av. Og bakaksler finnes i fleng til en billig penge
Chris
Support http://kccd.no

#3 Callen

Callen

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 68 Innlegg:

Posted 06 June 2008 - 18:00

Hva koster en bakaksel gjennomsnittlig?

#4 cato c

cato c

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1197 Innlegg:

Posted 22 June 2008 - 08:03

QUOTE(Chris @ 6 Jun 2008, 05:13) <{POST_SNAPBACK}>
minst pirkearbeid er nok å bytte hele bakakslen bare smør opp alle gjenger med rustløser og la det stå noen dager så detter den nesten av. Og bakaksler finnes i fleng til en billig penge

vist du vet om bakaksler i fleng....så må du nok leite frem et par til meg(til en billig penge) dribble.gif dribble.gif