Gå til innhold



Foto

Utdrikningslag 21 Juni Svindal


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 haraldsa

haraldsa

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Posted 09 June 2008 - 23:20

Hei

Jeg hadde for noen år siden, drøyt 4 har det visst blitt, ett utrolig bra utdrikningslag som startet med offroad kjøring i svinndal. Raymond og Svend stillte med biler og vi koste oss med fet kjøring og grilling etc. Var så artig at jeg endte opp med bil selv gitt. Ikke det at jeg har kjørt mye, men artig de gangene jeg er med.

Nå er det en bekjent som skal gifte seg og forloveren har spurt meg om jeg vet om noen som kan tenke seg å stille opp for å gi han en bra dag.

Er det noen der ute som kan tenke seg å gi noen noviser en bra dag i løypa til GP. Regner med at de fleste vil ha noen kroner for å stille bilen sin til litt disposjon samt litt for bryet. To biler og to sjåfører hadde vært veldig bra, hva er fair pris for en slik dag?

Håper noen svarer litt kjapt da det ikke er så lenge til!!

Tror det er noen av de andre som er med som også tar med bilen sin inn i skogen selvom de har skilter på :-)


hilsen Harald (Rød Range Rover)

Edited by sven, 14 June 2008 - 10:23.


#2 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 14 June 2008 - 09:13

QUOTE(haraldsa @ 9 Jun 2008, 23:20) <{POST_SNAPBACK}>
Hei

Jeg hadde for noen år siden, drøyt 4 har det visst blitt, ett utrolig bra utdrikningslag som startet med offroad kjøring i svinndal. Raymond og Sven stillte med biler og vi koste oss med fet kjøring og grilling etc. Var så artig at jeg endte opp med bil selv gitt. Ikke det at jeg har kjørt mye, men artig de gangene jeg er med.

Nå er det en bekjent som skal gifte seg og forloveren har spurt meg om jeg vet om noen som kan tenke seg å stille opp for å gi han en bra dag.

Er det noen der ute som kan tenke seg å gi noen noviser en bra dag i løypa til GP. Regner med at de fleste vil ha noen kroner for å stille bilen sin til litt disposjon samt litt for bryet. To biler og to sjåfører hadde vært veldig bra, hva er fair pris for en slik dag?

Håper noen svarer litt kjapt da det ikke er så lenge til!!

Tror det er noen av de andre som er med som også tar med bilen sin inn i skogen selvom de har skilter på :-)
hilsen Harald (Rød Range Rover)


når er det snakk om.. så lenge du dekker kjøre pølsene til sjåføren så er det sikkert greit biggrin.gif ... sikkert fler som henger seg på turen opp der...
Ingenting er umulig, det umulige tar bare LITT lengre tid
Arrangementsansvarlig for IPB Image

#3 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 14 June 2008 - 10:26

ikke for å være gledesdreper, men husk at det ikke er lov å kjøre i svinndal slik tørken er nå om dagen


#4 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 14 June 2008 - 13:09

QUOTE(sven @ 14 Jun 2008, 10:26) <{POST_SNAPBACK}>
ikke for å være gledesdreper, men husk at det ikke er lov å kjøre i svinndal slik tørken er nå om dagen


Dette er helt sant. det må regne en del før det blir noe kjøring der oppe....
Ingenting er umulig, det umulige tar bare LITT lengre tid
Arrangementsansvarlig for IPB Image

#5 haraldsa

haraldsa

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 15 Innlegg:

Posted 15 June 2008 - 21:59

Hmm jaja, da ble det ikke offroadopplevelse på han:-( Men vi tar han en tur med i elva for litt kajakk lek :-) så han kommer nok ikke til å kjede seg!!! Takk for konstruktive svar