Gå til innhold



Foto
* * * * * 1 votes

BlazerTores Garasje


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
No replies to this topic

#1 BlazerTore

BlazerTore

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 299 Innlegg:

Posted 19 August 2008 - 13:57

Her er min garasje biggrin.gif

Legger først ut bilder av bilene mine. Info kommer under bildene fortløpende.

Chevrolet Blazer K5 Silverado, 1985 Mod :





Denne bilen er av tidligere eier pusset opp så og si 100%. Den er strippet ned, sandblåst og lakkert opp for 1 år siden.Tectylert under med ca 3cm tykt lag.
Stereoanlegg er montert på profesjonell måte, alle kabler er skjult og det er trekt opp til 2 forsterkere(kun 1 som sitter der nå) som sitter festet på en plate over hjulbuen bak i bilen. Denne platen er trekt i samme gråe stoff som resten av bilen inni(gulv, vegger, dører)
Kondensator og eget Stinger batteri er koblet opp for å kunne spille musikk uten å tenke på utlading av bilens batterier.
Her er bilde av forsterkere/basskasse sånn det så ut når jeg kjøpte den :

Ny motor er satt i men denne vet jeg lite om annet enn at den starter med en gang og går som ei klokke biggrin.gif
Ikke hatt noe problemer med den siden jeg kjøpte den og kjørte i sommer tur/retur Bodø, ca 260 mil.
Etter at jeg kjøpte den har jeg satt i baksetet som fulgte med(tidligere eier haddde basskasse stående der) og byttet ut bøttesetene som sto foran med to skikkelige stoler fra en 88 mod suburban, i samme farge som baksetet, rød velour.
Her er bilde av bilen med bøttesetene :


Her er bilde etter setebytte :


Har også kjøpt nye dekk til den, 33x12,5-15 Bridgestone Dueler 673. Fikk med Mickey Thompson Baja Belted dekk i dimensjon 36x12,5-15 men de var umulige å kjøre med på vanlig vei. De ble solgt raskt.

Satte for litt siden inn et nytt ratt jeg fikk billig på ebay, chrome/wood. Samme selges forøvrig på finn,no for 2500++. Betalte vel selv litt over 600 kr for rattet ink boss og frakt til Norge biggrin.gif:D

Slik ble det :


Nye ventilhetter ble også kjøpt inn fra Usa og slik ble det :



Chevrolet Tahoe LT, 1999 Mod :









Denne bilen har jeg foreløpig ikke gjort annet med enn å ta av boksen på taket, ta ut skilleveggen som satt i og montere baksetet. Den skal nedregistreres til personbil så snart jeg får tak i alle beltene jeg trenger.

Er bestilt vindavvisere til den og nye Hella Rallye 4000, de lyktene som sitter på kufangeren er bedritne for å si det mildt. Har også bestilt senterkonsoll til den så midtsetet er historie og skal selges.

Kufangeren er godkjent og skrevet inn i vognkortet, ny lengde på bilen.

Har litt planer for denne også med tiden og kommer til å legge ut bilder og info her fortløpende.

Tar gjerne imot råd/tips/triks når det gjelder begge bilene.

Edited by BlazerTore, 01 September 2008 - 18:30.

Hell Yeah !