Posted 16 November 2007 - 09:49
Lurte litt på det herran me locker på vinterstid.
Æ har jo kanskje nevnt før at æ ikke e overmåteslig imponert over japansk gammel 4x4 på vinterføre me 4x4 innkobbla. Å så e jo japansk 4x4 uten LSD i bakdiffen håplaust me 4x4 utkobbla.
...her ligg det jo litt i kortan kordan 4x4 bil som æ mein har beire system før vinterføre også da

nån idea

Hiacen me LSD funka jo som gull i fjor. Men hadde jo inntrøkke av at dette stort sett va enten eller. Grett at det faktisk e en LSD, men han låg nu enten brei sto i ro.
Dæffør æ stussa på en locker. Har jo førsåvidt spunne opp en lsd tell 2500, men det e me komplett aksling å langt å kjør å hent.
Vi får se.
Åhh 80 hadde vært tingen!!! det bi meir å meire tingen før kvær gang æ ser den sølvfarga som pluttselig kom tell distrikte...
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!