Hei!
Da va guttn tebake fra de sydligere breddegrader! Flott at det e aktivitet på forumet!
E d ingen som ska gratuler meg med Offroaderstatus????
Kan jo alltids kjør med GMCen, men da må eg jo iverksett usannsynlige teltak for å få montert på løkte, grill (eller "brush guard" som det heite på GMC språket)...
Dessutn så må eg jo få lønning først, sånn at eg bruk heile lønna på å fyll full tank!

Ja, og så sku eg ha hatt en bremseslange, den eine framme kom i klem under vinsjing i vinter, og sleites av. Heldigvis e den så gammel og grovbygd, at det faktisk e en stengekran t frambremsene. D e et svært skjelt inni biln der det står at man ska steng "kranen" t frambremsene ved kjøring gjennom piggtråd. (!)
Nei, bilhenger sku man ha hatt! Men en sånn kosta jo like mykkje så en bra firtrekker, så einaste muligheita e å få han Remi t å kjøp en stjælt en gjennom QXL førr 50 krån eller nåkka!

:D
Dessutn så e GMC'en ikkje nåkka for barn, d e 6x6! og ikkje servo...
DODGE: Ser at du har en X-crossover på eksosn din, bra at du ikkje leka butikk! Men kor kjøpt du den? Må ha en sånn t Capricen etterhvert når eksosn engang ska byttes!
JAMA: Satsa på dårli ver på søndag, sånn at du får brukt 4trekken (sånn at ikkje han Hixlux gror fast i 2H)
Dr.Mud: Velkommen i klubben! E du verkelig Doktor? Sånn menneskedoktor? I mangel a skikkelig førstehjelpsskrin e det vel ingen bakdel å ha med deg på tur! Fine greier, håper du har mulighet til å bli med på kjøring, når den dagen kommer at vi ska "døp" grustaket!
Fikk forrestn nån bilda nettopp, og der va d nån fra i vinter, når når dynamoen på traktorn tok kveld. D oppdaga eg ikkje før at eg stoppa han på øvermarka (ubrøyta sådan) og da va d akkurat litt for lite strøm t at han ville start igjen.
Dermed så va det ikkje anna å gjør enn å fyr i gang Campoen, og kjør oppover å gje han starthjelp!
Litt sny på bildan, men i grove trekk så vises jo snymengdan. Blei imponert, trudd aldri at eg sku kom meg heilt opp.
Her e d startkabelhjelp på gang
"Det er aldri så galt at det ikke er godt nok..."