Hvis du skal ha på 33" må du kappe vekk til der du ser en hvit stripe på framfangeren på bildet av bilen min, i tillegg må du kappe vekk av forskjermen inn helt inn til torpedoveggen og slå torpedoveggen et par cm inn i kupeen Da får du passe klaring i alle retninger, men du må ha felger som bygger bittelitt lenger ut enn det jeg hadde, for dekka subba i styresnekka på førersiden... Er vel 8x15 med et20 jeg hadde
l200 (hjelp)
Started by
L2o0
, Dec 16 2008 13:44
47 replies to this topic
#41
Posted 24 February 2009 - 16:51
#42
Posted 24 February 2009 - 17:48
QUOTE(pajo @ 24 Feb 2009, 16:51) <{POST_SNAPBACK}>
Hvis du skal ha på 33" må du kappe vekk til der du ser en hvit stripe på framfangeren på bildet av bilen min, i tillegg må du kappe vekk av forskjermen inn helt inn til torpedoveggen og slå torpedoveggen et par cm inn i kupeen Da får du passe klaring i alle retninger, men du må ha felger som bygger bittelitt lenger ut enn det jeg hadde, for dekka subba i styresnekka på førersiden... Er vel 8x15 med et20 jeg hadde
Er 95 modellen lik 90 modellen i karroseriet eller 2000 modellen?
Om 95 modellen er lik min bil, altså 2001, da slipper man så drastiske ting som du sier her. Da holder det fint å kutte i skjermen inn mot fordøren som på mine bilder
Jeg har da en 2001 modell med følgende, og kun kuttet i skjermen og hevet torsjo :
Felger - American Racing 8x15
Dekk - Mudstar 33 x 12,5 x 15
#43
Posted 24 February 2009 - 19:24
95modellen er vel lik som 90modellen.... var karrosseri skifte i 97mener jeg....
" AT D ITJ GÅR, HAR AILLER VORRI NÅN GRUNN TE Å ITJ PRØV......."
"en kainn itj lætt en opprådd kryp på sæ....."
"en kainn itj lætt en opprådd kryp på sæ....."
#44
Posted 24 February 2009 - 20:33
Gen.2 L200 går fra 86/87 til 96, så det er nok så drastisk
Men hvis man ikke bryr seg om subbing her og der, slipper man unna med litt leking med vinkelsliper
Bak er det ikke problemer overhodet, god plass i alle retninger!
Men hvis man ikke bryr seg om subbing her og der, slipper man unna med litt leking med vinkelsliper
Bak er det ikke problemer overhodet, god plass i alle retninger!
#45
Posted 26 February 2009 - 08:15
åssen er det og slå inn litt i torpedo veggen da?
evt noen måter for og gjøre det skikkelig? og er det hardt der?=)
også hvor mye vil dekken gå på utsiden av hjulbuene?
tusen takk for svar=)=) hjelper meg kjempe mye=)
evt noen måter for og gjøre det skikkelig? og er det hardt der?=)
også hvor mye vil dekken gå på utsiden av hjulbuene?
tusen takk for svar=)=) hjelper meg kjempe mye=)
turbo i hjernen, diesel i blodet!!
4X4
4X4
#46
Posted 26 February 2009 - 08:17
men når dere sier den subber i styre snekka?`går det da evt bare og bruke spacere på den felgen jeg har nå da eller? eller åssen er det?=)
Edited by L2o0, 26 February 2009 - 08:19.
turbo i hjernen, diesel i blodet!!
4X4
4X4
#47
Posted 26 February 2009 - 16:23
Torpedoveggen er lett å fikse, nesten så du kan bruke hammer'n, men vil vel anbefale å gå opp til noe litt større Og sjekk litt angående rust der... Hvis ikke står du med slegga inne i bilen...
Dekkene med de felgene jeg hadde stakk 6 cm utfor bak og 7 foran tror jeg
Og det at det subber i styresnekka har mye med hvilket innpress du har og dekk, hadde jeg hatt noen dekk uten de knastene som er på siden av MTR dekka så hadde det ikke subba
Dekkene med de felgene jeg hadde stakk 6 cm utfor bak og 7 foran tror jeg
Og det at det subber i styresnekka har mye med hvilket innpress du har og dekk, hadde jeg hatt noen dekk uten de knastene som er på siden av MTR dekka så hadde det ikke subba
Edited by pajo, 26 February 2009 - 16:25.
#48
Posted 10 March 2009 - 16:26
men er det ingen som vet hva fortenning gjør og åssen man stiller inn det?
turbo i hjernen, diesel i blodet!!
4X4
4X4