Da tror jeg at jeg går for det..
Må bare få ti å hente delene.
Får ta det jeg trenger av en 1989 V6 for 2000svenske;)
Eneste drit er at den er i sverige.. hehe.
Men alltids kjekt med en tur over grensa så kanskje kjører jeg å henter..
ARB difflock
Started by
TeamVest
, Sep 30 2010 20:24
65 replies to this topic
#62
Posted 17 November 2010 - 16:47
Ta med front akslingen i samme slengen om det er forskjellig utveksling på diffene.
#63
Posted 17 November 2010 - 17:15
Ja skal gjøre det såklart;)
Da må det jo bli sperre fremme også da;)
Da må det jo bli sperre fremme også da;)
-----------------------
Pajeroen -> www.PajeroFun.no
Pajeroen -> www.PajeroFun.no
#64
Posted 17 November 2010 - 21:18
For 2000 svenske tar du med deg hele bilen over til Norge så har du delebil...
Problemet oppstår den dagen du vil ha den på skilter, men det vil du jo ikke...
- evt den dagen du skal vrake den??
Problemet oppstår den dagen du vil ha den på skilter, men det vil du jo ikke...
- evt den dagen du skal vrake den??
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
#65
Posted 18 November 2010 - 11:42
Har tenkt tanken, men da må jeg hente den på biltralle noe som blir litt dyrere.
Kjører tross alt fra vestlandet:p
Er det vanskelig å demontere fremaksel fra hel bil? Hva må evnt fjernes for å komme til? Har kun gjort dette på bil uten karosseri:s
Kjører tross alt fra vestlandet:p
Er det vanskelig å demontere fremaksel fra hel bil? Hva må evnt fjernes for å komme til? Har kun gjort dette på bil uten karosseri:s
-----------------------
Pajeroen -> www.PajeroFun.no
Pajeroen -> www.PajeroFun.no
#66
Posted 13 December 2010 - 22:33
Da ble det hel bil på tralle hjem.
Kikka på oversikten over sperrer fra arb, og fremme er det to typer differensialer på pajero, men kun en type det er laget sperre ti.
Dette er den med 8" kronhjul og 28 splines. Den andre er 7.25" og har 25 splines.
application chart
Har ikke åpnet differensialen og målt enda, men dro ut en stikkaksling og talte at den har 28 splines
Dvs at jeg kan få sperre til denne akslingen også (såvidt jeg har forstått det riktig:p)
Kikka på oversikten over sperrer fra arb, og fremme er det to typer differensialer på pajero, men kun en type det er laget sperre ti.
Dette er den med 8" kronhjul og 28 splines. Den andre er 7.25" og har 25 splines.
application chart
Har ikke åpnet differensialen og målt enda, men dro ut en stikkaksling og talte at den har 28 splines
Dvs at jeg kan få sperre til denne akslingen også (såvidt jeg har forstått det riktig:p)
-----------------------
Pajeroen -> www.PajeroFun.no
Pajeroen -> www.PajeroFun.no