Det er et par år siden jeg har oppdatert her nå. Jeg har brukt bilen jevnlig uten større problemer. Jeg har fiksa litt småting underveis, men ikke stort som er verdt å nevne. Den siste tiden har jeg derimot gjort endel. Jeg har skifta olje på alt, bytta pakninger og simmerringer på gearkasse, transfer og differ som har svetta litt olje.
Forbremsene har også hengt på litt. Jeg har hatt av kalipperne et par ganger å hona og smørt litt, men det har bare gått noen måneder før de har begynt å henge igjen. Jeg tror rett og slett det blir sånn når jeg ikke bruker bilen daglig, og den stort sett har stått ute. Nå bytta jeg likegodt kalippere foran og sylindere bak:

Jeg har også heisa bilen litt. Vanlig Hoodoo- lift foran. Ca 20mm kiler og 10mm "ball-joint spacers". Bak har jeg bytta ut gummiklossene over fjærene med noen større:

Så har jeg fått på nye dekk: BF Goodrich Mud Terrain 215/75-15. Og snorkel. Og større speil. Og et sånt plastscoop på panseret, mest for at det ikke skal komme så mye løv og dritt nedi varmeapparatet:
Edited by zon, 30 October 2012 - 21:37.