Hva skjer da med giroverføringer blir dette feil,
Kim`s 240Gd
#81
Posted 19 October 2009 - 10:46
Hva skjer da med giroverføringer blir dette feil,
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#82
Posted 19 October 2009 - 11:17
#83
Posted 20 October 2009 - 08:28
hva gjør jeg med det
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#84
Posted 20 October 2009 - 08:58
hva gjør jeg med det
Ta bort å sett på et lokk
#85
Posted 20 October 2009 - 09:18
Initium
Lost in Iceland.....
#86
Posted 20 October 2009 - 20:17
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#87
Posted 20 October 2009 - 21:09
Initium
Ikke en veldig god idè tror jeg...... Dette er ei oljepumpe som er koblet til registeret på bilen.... Hva skjer når denne er tørr og skjærer seg?
#88
Posted 20 October 2009 - 21:12
Vet ikke, har det skjedd med noen ?
Initium
Lost in Iceland.....
#89
Posted 20 October 2009 - 21:37
Hva mener du?
Glem det skjønte det nå
Edited by def90, 21 October 2009 - 20:07.
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#90
Posted 21 October 2009 - 19:16
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#91
Posted 21 October 2009 - 19:18
Edited by def90, 21 October 2009 - 20:06.
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#92
Posted 21 October 2009 - 20:05
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#93
Posted 21 October 2009 - 20:13
#94
Posted 21 October 2009 - 20:20
Har kjøpt en liten omformer som jeg kan bruke cb radio og cd spiller på
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#95
Posted 21 October 2009 - 20:21
Initium
Lost in Iceland.....
#96
Posted 21 October 2009 - 20:23
Initium
Supert! begynner og dra seg til nå
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#97
Posted 21 October 2009 - 20:44
Initium
Lost in Iceland.....
#98
Posted 21 October 2009 - 20:48
Initium
Jeg må nok fryse som f....n jeg også
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#99
Posted 21 October 2009 - 21:16
EX: 88 300GD STT 33"
Nøtterøy / Vestfold
#100
Posted 21 October 2009 - 22:23
Min erfaring er at svinghjul fra 123 ikke har plass til G-wagen clutch, da denne har større diameter. Jeg kjørte noen år med 123-clutch og ved stor belastning ble denne varm og viste tendenser til sluring.
G-clutchen skal vel være 228 mm i diameter, så vidt jeg husker var 123 2 cm mindre.