Kim`s 240Gd
#41
Posted 06 August 2009 - 12:57
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#42
Posted 06 August 2009 - 14:18
Sannsynligvis har du tatt av stabstaget, som sitter montert på radius armene, mellom akselen og rammefestene. Det gir noe mere flex. Hvis du samtidig løsner en halv omdreining på den store mutteren på svingarmen, mot ramma bakover, så får du litt til
#43
Posted 06 August 2009 - 14:24
Sannsynligvis har du tatt av stabstaget, som sitter montert på radius armene, mellom akselen og rammefestene. Det gir noe mere flex. Hvis du samtidig løsner en halv omdreining på den store mutteren på svingarmen, mot ramma bakover, så får du litt til
Jeg mente kanskje stabstaget ja
Hmm svingarm det må jeg ut og sjekke
Edit: svingarm, mener du armene som holder bakakselen
Edited by def90, 06 August 2009 - 14:29.
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#44
Posted 06 August 2009 - 20:12
Det er 4 stk av dem på bilen din. Er festet i ramma, alle 4, mellom frem og bakhjul. Går under fremaksel og bakaksel, og sitter fast i disse med 2 stk gjennomgående grove bolter. Da 2 bolter pr svingarm.
Stabstaget er festet til høyre og venstre fremre svingarmer, og går fremover til begge sider av framakselen.
#45
Posted 06 August 2009 - 21:13
mvh
Torfinn
#46
Posted 06 August 2009 - 21:20
mvh
Torfinn
Tullprat!
God flex er bestandig bedre enn dårlig flex i terrenget
#47
Posted 06 August 2009 - 21:38
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#48
Posted 06 August 2009 - 21:58
#49
Posted 06 August 2009 - 22:12
http://pirate4x4.no/...p?t=587&page=16
#50
Posted 06 August 2009 - 22:49
Yes, sånn vil jeg ha også
kommer noen nye bilder i morgen med mere flex
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#51
Posted 10 August 2009 - 19:47
Kim, imorgen har vært allerede....
Fått til like mye flex som i Tobben da?
#52
Posted 18 August 2009 - 17:24
og har 2 til som skal på bilen men vet ikke hvor jeg skal sette dem
Her er 2 plasser si hva dere mener vil ikke sette dem på det vanlige stedet
der sitter motorvarmer"UVE?" og stridslys
Edited by def90, 18 August 2009 - 17:26.
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#53
Posted 18 August 2009 - 18:31
Synes vel at du skal styre unne panser monteringa . . . . . . .
#54
Posted 18 August 2009 - 19:06
#55
Posted 18 August 2009 - 20:25
Hmm vifteform er noe og tenke på må bare lage noen braketter først
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#56
Posted 18 August 2009 - 22:02
Eller litt jeep stil, med lyktene på hver side av frontruta, nederst.. pass på så panser går opp:)
Stian Overland 92258329
#57
Posted 19 August 2009 - 05:21
Torfinn
#58
Posted 19 August 2009 - 09:02
Torfinn
Det er militært vinsj feste..
http://www.vtp.no/ca...aa2d9896ca310ae
Bilde hentet fra VTP.no
Edited by Rodriguez, 19 August 2009 - 09:03.
#59
Posted 19 August 2009 - 10:27
N.H.A....National Hangover Association
G bilen, 2,4D exmil-ex ISAF bil med tomhylser og ørkensand, nå med 300D motor
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!
#60
Posted 19 August 2009 - 12:14