AMCAR / NMCU forenet i NFSOK har allerede planene tildels klare for hvordan regelverket skal være og hvor det skal være stasjoner som kan godkjenne ombygginger. Etter hva jeg har forstått er det i første omgang snakk om Oslo og Trondheim.
Og det er via NFSOK jeg har spurt om en plass ved bordet og det er det vi ,PrinZ og jeg, forholder oss til når vi jobber opp mot politikere og lignende. Vi er et bindeledd som representerer offroadmiljøet og hjelper til med å øke den massen som påvirker politikere til å ville gjøre noe for oss. Samt at vi jobber for at regelverket somkommer også skal ta hensyn til offroadere.
.
jaja...
Jeg er en av de som uavhengig av dere andre har, her fra nedre Telemark levert innspill til skrivet som er/skal bli fremmet i stortinget...
Vi her nede synes AMCAR har like store baller som en kastrert hannkatt...
Det er vel påtide å smelle SKIKKELIG med dørene???
FEIGE er ett bra ord...
Forslaget jeg fikk til gjennomlesning var like bra planlagt som det en gjeng rånere hadde klart å lage...Desverre..
Hadde de som prøvde å lage til noe fått fram hva dette med ombygging av bil VIRKELIG handler om i kroner å øre,
fordi dette berører ALLE som tjener sitt daglige brød innen bil/MC/kjøretøy inorge...
PENGER er en ting som avgiftsmafian liker å meske seg i...
Slike utspill må vise hva staten kan tjene og vil tape på å gjøre en jobb med hensyn til ombygging av bil/kjøretøy...
Å da ikke bare hobbybiler... gjelder ALLE små og store ombygginger som blir utført...
Finnes jo ekstremt mange eksempler på at gode gjennomtenkte småsaker blir stoppet av kunskapsløse BT menn..
De VIL IKKE godkjenne uten at det kan dokumenterses opp og imente,
og dokumenteres at dokumentene er orginalen, og ikke en hjemmelaget kopi...
Hadde alle vi som jobber med dette meldt oss arbeidsledige, gitt faen i å rep på bilene til LO og AP kattene,
ja... da kunne de sitter der å ventet på toget som ikke kom...
Eksemplene som ble dratt fram i skrivet var håpløse enkeltsaker som IKKE viste bredden i problemet...
En gammel kjerring i sjefstolen og en 25 åring rådgiver uten sertifikat,
DRITER I om en eller annen ikke får godkjent ett 4 toms hevesett...
Hadde AMCAR enda dratt fram ALLE sakene de sitter på som har blitt stoppet av Navngitte BT menn som er egenrådige småkonger på stasjonene sine,
En etter en, navn for navn, så hadde kanskje Veidirektoratet fått noe å jobbe med...
Finnes også en masse saker der navgitte BT menn har brukt sin stilling å utført tjenester mot gjenntjenester...
Vi har en sak gående på Risløkka i Oslo med en flyttegodsbil... nå på 4 året...
Dette er en sak Tveitan og Co i den oppskrytte SFOOR gruppa ikke vil ta i med illtang engang...
Regelverket er klinkende klart på gamle flyttegods biler... men å ta ansvar for egene lover og parragrafer... nei, det gjør de ikke...
Så SFOOR, VAR en bra ide, helt til Byrokratene satte inne enn gjeng idioter der som KUN har til hensikt og kødde det til for de 2-3 som faktisk har noe i gruppa å gjøre...
men meg bekjent, så har nå 2 av disse nå snart gitt opp, da Resten av SFOOR gruppa IKKE VIL, ha ombygde biler på veien...
Det er på tide å gjøre MYE...
Ville det være en idee å torpedere ALLE 1 MAI arrangementene i dette landet??
Da vil det jo alikevell være MYE media ute for å raportere fra alle landests talerstoler der LO og AP kattene skal stå å skryte om hva Mafian har for fine planer med Landet Norge!!!
PS: snakk med svenskene FØR dere helliggjør SFRO opplegget...
Da vi har ett Veidirektorat som vil bruke KUN de reglene som kan stikke kjepper i hjulene på ombygging av bil/kjøretøy...
Er vel ikke EN bil idetta landet som har blitt godkjent med x antall modifiksjoner , som ER som den var da den ble godkjent...
Ville det ikke vært likebra å kunne godkjenne rodder med 400 hk, når de alikevel vinteren etter får en slik motor???? ( ett eksempel)