135 mil
haha. vondt i ryggen etterpå da?? eller hadde du de bx setene i da? hvordan funker det med innstiging til baksete med de forresten?
hadde du noe problem med bilen på den turen eller?
får se om jeg klarer å få skrudd på knotten uten å ta av bremseklokka først. minst mulig mikkmakk
men først skal jeg skaffe luftverktøy så jeg får av den hel... siste bolten til startern
kan ikke startern bare sitte på hvis man kobler fra ledningene til den a?
Har seter i fra en chrysler i min, veldig go å sett i. Så ikke no ryggondt. Innsteg til baksete går kan man si, å æ fikk også overtalt BT tell å godkjenn bakseta uten å bytt framsetta. Måtte flytt dem litt fram, men det bei flytta bak igjen. Har uansett ikke bakseta i. Må jo ha plass til litt utstyr når man drar på tur
Problemer og problemer, knakk en stikkaksel forran siste kjøredagen, men var kortere igjen av dagen en det tok å bytte. Så kjørte heller me bakhjulstrekk resten av dagen å så hjem. På grensa til norge beynnte et bakhjullager å lage lyd å røyk. Kom til narvik, leide campinghytte, spora opp en delebil å bytta lageret. To ca 3-4 timer, men måtte overnatte pga at siste ferga var gått.
Så nei egentlig ikke plaga, stikkakslinga e no du må regn me på alle bil når du bruka dem, å hjullager e jo slitedela å faktisk bare slørv fra mi sie, når æ fikk på nytt så førsvant en ulyd som hadde vært dær i fleire måna!!
Faktisk så e Niva en veldig fin bil å kjør så lenge du har andre seta i den. Eineste aberet e at det bråka no SINNSYKT i den når du ska hold motorvei hastigheta. Min bil har på toppen av det igjen ikke lydisolering og rakarør...
Startern sitter vel bolta i girkassa, så skal kassa av må nokk startern av. Plages du me å få løst bolten så prøv å varm den opp me en propanbrenner.
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!