Gå til innhold



Foto
* * * * * 1 votes

Silencers L200


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
25 replies to this topic

#21 Silencer

Silencer

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 160 Innlegg:

Posted 12 February 2011 - 18:59

Takk for det!

Er utdannet Billakkerer og Motormann. Har jobbet som Lakkerer og Marine Mekaniker på friturerne mine.
Nå til høstn blir det full satsing på fagskole så jeg kan løse ut maskinist sertifikat.




Mvh
Silencer

#22 Pajerofreak

Pajerofreak

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 218 Innlegg:

Posted 13 February 2011 - 20:53

QUOTE(Silencer @ 12 Feb 2011, 19:59) <{POST_SNAPBACK}>
Takk for det!

Er utdannet Billakkerer og Motormann. Har jobbet som Lakkerer og Marine Mekaniker på friturerne mine.
Nå til høstn blir det full satsing på fagskole så jeg kan løse ut maskinist sertifikat.


Sånn å forstå ja.. Er utdannet motormann selv! jobbet et par år på Yanmar som mekaniker.. går nå fagskolen for å løse maskinistsertifikatet.
Er slettest ikke feil smile.gif

Lykke til videre iallefall wink.gif
Bil: Hilux "Artic Truck" 37x12.5x15! Mye utstyr.
Mitsubishi Pajero 3500 V6 SWL 2" OME 285/75 R16 BF MT KM2!.. SOLGT:(
Landcruiser 90 2.5" O.M.E 33" MTR!.. SOLGT:(

Jan Sverre Christiansen
Arendal

#23 Silencer

Silencer

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 160 Innlegg:

Posted 14 February 2011 - 20:27

Det e en bra jobb ja! Vil aldri tilbake i bilbransjen.

Takk og iligesåsmile.gif
Mvh
Silencer

#24 Silencer

Silencer

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 160 Innlegg:

Posted 05 June 2011 - 00:03

Lenge siden jeg har vært på nå, reist en del til sjøs så er ikke alltid man får tid til oppdateringer.
Kan iallefall fortelle at siden sist har jeg byttet dieselpumpa hvor gassarmen inni knakk. Den tok jeg fra en L300. Dritt, men
sånt som skjer.

Oljefilterholderen bynte å lekke olje og når jeg skulle sjekke om giveren var løs så knakk det en bit av. Sveiste det og satt en oljefilteradapter fra biltema på på. Måtte dreie en ny sett skrue til adapteret men ellers var det plug and play. Stygt men funker ihvertfall fint, fikk montert både trykkgiver og varsellampegiver på.

Montert målerpanel for volt, oljetrykk og tubotrykk. Ble jævla fornøyd med resultatet, alle ledninger/slanger heilt skjult. Alt loddet og isolert
Samtidig med panelet satt jeg inn en ny pioneer spiller jeg er sykt fornøyd med.

Ellers så funker det meste som det skal, turboen kom veldig godt med på offroad kjøring og lyden fra biln er ubeskrivelig deilig.

Legger ved noen bilder:










Mvh
Silencer

#25 bbauge

bbauge

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 3 Innlegg:

Posted 12 June 2011 - 01:47

Heisann

Nyttig å se hvordan det ble med Lester breddere ettersom jeg har bestillt det selv, bestillte også vindavvisere så får jeg se hvordan passformen er på de når de ankommer. Prøvde du med 33" før heving da eller? og hvordan er felgene mtp ET og bredde?

Bjarte

#26 Silencer

Silencer

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 160 Innlegg:

Posted 04 July 2011 - 09:04

Hei, er en stund siden sist jeg var her. Er ute å reiser på sjøen igjen.

Syns Lester Bredderne ble fine. Ikkje alt for ekstrem.

Kan garantere at 33" ikke går på uten heving. 31" gikk ikke de heller før jeg fikk løfta den.

Felgene kan du fint klemme på 35" vil jeg tro.
Mvh
Silencer