Gå til innhold



Foto

Innbruddsforsøk i Pajeron i natt!§!!


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
61 replies to this topic

#61 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 05 April 2004 - 23:00

Hehe mange gode ideèr her:lol:laugh.gif

#62 vectra

vectra

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 182 Innlegg:

Posted 05 April 2004 - 23:00

<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote"><blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
Det er flere måter og fortelle et individ at personen burde imigrere til et langt varmere sted, stikkordet er og fortelle vedkommende dette så i klar text at vedkommende virkelig ser frem til reisen..

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Jeepir</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">


Hmmm utalelser ja, det skal du også være forsiktig med..
Jeg sliter litt med en rettsak som jeg skal i rett over påsken for å ha sagt "du bør passe deg ellers så er det mulig at jeg får en av mine kontakter i Oslo's underverden til å ta seg av deg" til en Securitas vakt.
Norsk rettsvesen anser dette som en draps trussel og jeg risikerer 6 månder i buret kun for en jævlig dum kommentar. ( det står i innkallelses papirene at jeg risikerer 6 månder eller mer)... Hadde jeg gitt svinet et par på trynet så hadde jeg sluppet unna med ca 30 dager...

Tron Rui 91846960
user posted image
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=

<i><div align="right">Opprinnelig postet av Mad Max</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">

Føler en smule med deg,har også en "avtale" med tingretten i Oslo først i mai,litt jævlig at de satser så mye på fillesaker men alvorlige forhold blir belønnet med silkehansker. Regner med at jeg tenner på alle plugga under saken og ryker inn jeg.... devil.gif
Mens en tjuv-jævel kan drive med så mye fanteri han vil og få noen timers parktjeneste..blink.gif Norges lover er rettferdige.. NOT!blush.giftongue.gif-_-

vectra