Eg kjøpte meg Pajeroen, ein gen 1, 2.3l, 84 modell som første gangs bil for 4? eller var det 5? år sidan.
Det blei Godbilen ganske raskt, sjølv om eg definerte den som den verste bilen eg hadde kjørt. Men sjølv om den er dårlig til å kjøre på vegen med betyr det ikkje at den ikkje er morosam.
Det var vanskeleg å finne bilder av bilen der den er så nokon lunde heil.
Litt historie:
projektet kjem litt lenger nede
Sommeren etter eg kjøpte bilen bestemte eg meg for å fjerne ein del rust i karosseriet. Eg hadde vore med ein kompis som hadde peiling på dette på eit par av hans bilar, men det ser altid lettare ut en det er. så sommaren gjekk og det vart ikkje gjort så mykje meir en å plukke i frå enan bilen og pirke fram alt rusta.
Så blei plutselig datoen for sauesankinga spikra, og eg oppdaga at eg hadde vel 4 veker på å sette saman bilen.
Då vart det fart i sakene og planlegging på høgt nivå med tidsfrister og det heila. Eg skaffa meg kanaler, hjulbuer og bakre hjørner frå Veng, lånte sveiseapparatet til kompisen min og brukte 2 veker på å fjerne rust å sveise inn nytt stål. Dette var første gong eg holdt i eit sveiseapperat så enkelte resultat var så som så. Pass forma til veng delene var og litt halvvegs enkelte plasser, så eg fekk prøve meg som platearbeider og.
Då Stålet var på plass brukte eg ei veke på sparkling og pussing før eg fekk kompisen min til å lakkere den siste helga før sankinga.
Her er bilen nesten klar til lakkering.
Siste veka blei brukt til å skrue saman bilen igjen. Det gjekk akkurat.
Etter det har det vore litt småpuss på bilen. Gjekk gjennom det "obligatoriske" topp byttet rett etter sauesankinga, pga eg gløymte å etter fylle vatn. Då det var gjennomført gjekk bilen i grøfta dagen etter, men heldigvis bare ein bulk i høgre framskjerm på grunn av kufangeren. Det vart fiksa på eit par dager.
Etter det har bilen ellers vore ganske eksemplarisk drift sikker.
Dette er vel siste bilde av bilen i saman satt tilstand
Det er ikkje traktoren som dreg Gobilen opp av myra viss det er det du tenkte.
Gjekk til innkjøp av BFG mud-terrain veka etter.
Så til Prosjektet:
Eg har vel våre lesar av forumet her nesten sidan eg kjøpte bilen, og sugd til meg alt eg kan av info. Det førte til ein del anger på at eg ikkje kjøpte gen 2 og at eg ikkje kjøpte med 2.5l motor i staden. Men det er det eg nå skal ordne på.
Prosjektet starta for ca. 1 år sidan. Eg hadde tatt Gobilen med på den årlege sauesankinga og tenkte å bruke vinteren på å ta ei skikkeleg restaurering av ramma. Denne har vist seg å vere nokså rusta og ein del av karosseri festene begynte å forsvinne
Planen var å bli ferdig til våren, men det gjekk jo ikkje så godt.
Etter å ha fått plukka av karosseriet blei reserve bilen sjalu og knakk den eine bærebrua bak på seg sjølv. Så der gjekk den vinteren med på å ordne opp i rusta på den.
Men i løpet av vinteren klekka eg ut ein ny ide. Med inspirasjon frå blant anna Kjetil og TeamVest her på forumet bestemte eg meg for å bytte drivverk til Gen 2 v6 slik at eg hadde senter diff og mulighet for sperre framme og bak. pluss bremser og det meste anna eg kunne klare å få konvertert.
Så eg satt i gang med å leite etter delebil.
I juni/juli ein gong, fann eg plutseleg ein perfekt bil på Finn. Den var ein 3l v6 som var importert, men ikkje registrert så den var ganske billing. I tillegg var det manuell kasse, som eg håpte passa på ein 4D56 motor eg fekk av ein kjenning.
Etter å ha henta bilen har det gått litt seint framover pga, jobb og studier, men nå har eg fått komme i gong igjen. Forhåpentlig vis.
Slik står den for øyeblikket.
Eg har og funne ut i etter tid at eg sansynlegvis har vore heldig at eg gjekk for manuell v6 i og med at desse har 8" diff framme og dermer mulighet for diffsperre. Automat har vel 7,5"? eller rundt der.
Det største minuset med bilen var at det ikkje var orginal sperre på bakaksling. det ser heller ikkje ut til å vere brems heller.
Veit nokon om det går å montere orginal sperre frå diesel aksling inn i v6 bak aksling?
Manuell kassen passa jo ikkje på diesel motoren så eg treng eit nytt kløtsj hus, viss nokon har eit
Plan liste: kan vokse
- 2.5l diesel, med litt trimming
- gen 2 v6 drivverk
- vinsj framme, muligens bak
- el vindu,
- sentrallås
- luft kompressor
- hydraulikk anlegg
Det meste kjem nok ikkje til å bli gjort i løpet av næraste framtid. Først skal rust fjernes, drivverk modifiserast og Gobilen skrues i samman igjen.
Edited by Subi, 05 November 2012 - 17:50.