Amunds garasj
#321
Posted 29 July 2003 - 23:00
#322
Posted 08 December 2003 - 00:00
IF IT AIN´T HEAVY, IT AIN´T NOTHING
#323
Posted 07 September 2003 - 23:00
Sitat:
![]()
Hmmm, kan nesten se hjem, jo!
Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)
#324
Posted 01 November 2004 - 00:00
#325
Posted 07 December 2003 - 00:00
Ikke vær lei deg fordi du har vinsjen liggende hjemme og en Valp måtte dra deg ut, Amund... D er mange som er leiere enn deg, hehehe.
Synd d var så dårlig oppmøte igår. 2 fra oss med bil, Stakan fra Larvik og du fra Oslo. Toppvær og resten i 4XLav satt sikkert hjemme og hekkla tøffler, lol ;p
Trondhjemmer i eksil.
www.team-gnu.com
Stabstag er overvurdert.
#326
Posted 07 December 2003 - 00:00
#327
Posted 07 December 2003 - 00:00
IF IT AIN´T HEAVY, IT AIN´T NOTHING
#328
Posted 07 December 2003 - 00:00
www.pajeroteam.com
mvh
EvoMan
#329
Posted 07 December 2003 - 00:00
Sitat:
hmm hva har ryki på den grønne saken der? ja siden Amund må taue den bakover????
![]()
www.pajeroteam.com
mvh
EvoMan
He he he he jævlig bra sagt....
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#330
Posted 07 December 2003 - 00:00
.ida.
#331
Posted 07 December 2003 - 00:00
Tron Rui 91846960
Bare onroad ja, my ass
Ække asfalt på flere kilometers avstand her ass
IF IT AIN´T HEAVY, IT AIN´T NOTHING
Endret av - chevysub on 07 des 2003 20:54:03
#332
Posted 07 December 2003 - 00:00
Sitat:
![]()
Var det ikke den du skulle selge til meg Amund???
Du har vell ikke bruk for den som kun kjører onroad??
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#333
Posted 28 March 2004 - 23:00
#334
Posted 07 August 2003 - 23:00
I dag har jeg laget manuell inn/utkobling til forakselen, sånn at jeg bl.a. kan kjøre med 2-hjulstrekk i lavserien. Grunnen til at jeg lagde dette var ikke at jeg måtte ha det, men at vakuumbryteren jeg skrudde over fra NP207'en over i NP231'en var for kort, sånn at den aldri koblet inn forakselen når jeg endelig fikk koblet vakuumslangene riktig. I tillegg viste det seg at NP231'en fra ZJ var beregnet på foraksel uten vacuum disconnect, dvs. at mellomakselen foran går rundt hele tiden, og dermed er det ingen synkronisering i kassa. Så hvis jeg prøver å dra i 4-hjulstrekkspaken i fart nå skraper det som et uvær. Det prøvde jeg bare én gang. DERFOR må jeg ha manuell dings, sånn at f.eks. på vinteren når man stadig trenger 4-hjulstrekk kan jeg la forakselen være innkoblet hele tiden. Omtrent som folk med frihjulsnav, bare at jeg slipper å gå ut av bilen.
MEN det som selvfølgelig skar seg da jeg var ferdig med bryterspakdings og bare skulle bort i bilen for å finne ut hvor jeg skulle lage hull i dashbordet til den klarte jeg å MISTE dingsen i bakken, sånn at den brakk. Jippi. Får håpe det går å lime.
#335
Posted 08 August 2003 - 23:00
Ikke pen, men mesteparten blir bak dashbordet.
#336
Posted 08 August 2003 - 23:00
ernern
Endret av - ShuDuck on 09 aug 2003 15:24:42
#337
Posted 11 October 2004 - 23:00
Dette mener du... ?
#338
Posted 11 October 2004 - 23:00
#339
Posted 11 October 2004 - 23:00
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
President of Taliban Hunting Club
#340
Posted 11 October 2004 - 23:00
Morten.
`99 Jeep Cherokee Sport Jamboree 2.5TD
http://www.offroad.n...de=View&RID=160
Goodyear Wrangler MT/R
31x10,5-15
3,5" Rubicon Express + JKS sjakler








