Jo mer man skrur ,jo mer blir man hekta.
#21
Posted 06 June 2004 - 23:00
Det er 46 eller 47 hk, er jeg GANSKE sikker på....og de som har 413 kan boltre seg med over 60 hk:lol:
Suzuki sj 410
#22
Posted 06 June 2004 - 23:00
Hei Zuki...
bare en liten info så er det hele 38 hk i en 410 og 43hk i 413
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">410, som jeg har, har mindre motor (46 ufattelige hestekrefter!) og veier enda mindre, trur det står 875 kg i vognkortet.
Dere kan tenke dere sjøl hvilken akselerasjon og hvor mye giring det ble med denne bak:
Dette er en henger med totalvekt 850 kg, og suzukien har maksimalt hengervekt 875 kg. Hadde faktisk 25 kilo til overs:D
Hold godt fast i suzukien din du, den er en utrolig sjarmerende bil!!!
Suzuki sj 410
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Zuki</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
"Han sover ikke, han jobber for maij"
<i><div align="right">Opprinnelig postet av fra-norm</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Hvor har du sett det frank?! det må i så fall være kw og ikke hk!
det er ca 67 HK i en 413...
________________________
-SJ410JL HighRoof
-SJ413JX Cab
#23
Posted 06 June 2004 - 23:00
bare en liten info så er det hele 38 hk i en 410 og 43hk i 413
<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">410, som jeg har, har mindre motor (46 ufattelige hestekrefter!) og veier enda mindre, trur det står 875 kg i vognkortet.
Dere kan tenke dere sjøl hvilken akselerasjon og hvor mye giring det ble med denne bak:
Dette er en henger med totalvekt 850 kg, og suzukien har maksimalt hengervekt 875 kg. Hadde faktisk 25 kilo til overs:D
Hold godt fast i suzukien din du, den er en utrolig sjarmerende bil!!!
Suzuki sj 410
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Zuki</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
"Han sover ikke, han jobber for maij"
#24
Posted 06 June 2004 - 23:00
"kjør hardt, kjør stil..."
D E GOOD!!!
#25
Posted 06 June 2004 - 23:00
Jeg er også litt usikker på HELT nøyaktig hvor mange hk 410 har, men det er mellom 45 og 47. Det tror jeg verdenssamfunnet er rimelig enig i
Suzuki sj 410
#26
Posted 06 June 2004 - 23:00
"kjør hardt, kjør stil..."
D E GOOD!!!
#27
Posted 06 June 2004 - 23:00
Holder meg til det orginale hvis de skal være registrert.
Har to biler(2x413), den ene er ikke trimmet i det hele tatt, men litt møddifeid... Jeg har skiftet gummislanger og filter for drivstoff og overhalt forgasseren og justert den. Skiftet luftfilter og plugger. + at jeg overhalte bremsene, som har en tendens til å ligge innpå skivene etter 18 års drift...Dette gjorde underverker...
Den andre er under restaurering. Holderpå med motoren nå. Har portet den, slipt ventiler og seter, veiv...+++ Full overhaling med andre ord.
Tenkte på volvo B21, men... orginalt er greiest, hvis jeg skal ha bilen på veien.
"kjør hardt, kjør stil..."
<i><div align="right">Opprinnelig postet av 9inchisking</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Hva med å lage en egen garasje emne? jeg skrev ned hvordan du gjor dette. under svakeheter emnet som du startet!
Ta en tur inn i min garasje og kanskje gi meg noen tips om å hvordann skaffe noen ekstra hester....har tenkt på KN filter hehe
Crazy Teddy
Offroaders Hordaland
Det er mye bedre slippe en uskyldig tarmgass, en å sprenge en tarm!!!
http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=13901
#28
Posted 06 June 2004 - 23:00
Godt å høre det er flere en meg som har blitt bitt av zukibasillen.. min skal gjennomgå oppussing igjen, bare nå i større omfang
#29
Posted 05 June 2004 - 23:00
Originalt Er FEIGT!!
#30
Posted 05 June 2004 - 23:00
Kunne ikke sakt det bedre selv:D
Crazy Teddy
Offroaders Hordaland
Lev livet, kjør offroad. Vi dauer jo uansett
http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=13901
#31
Posted 05 June 2004 - 23:00
<center>
"Jai sover ikke, Jai skruuuur!"
<u><b>->>MIN GARASJE!!!<<-</b></u>
<u><b>->>MINE RIGS!!!<<-</b></u></center>
#32
Posted 06 June 2004 - 23:00
Siden dem er så små og lette. kommer der nesten over alt. Dritten er at Org motor tror jeg ligger på ca 64HK.
men med noen små duppeditter og duppedatter kommer den langt over 100HK! hehe
Crazy Teddy
Offroaders Hordaland
Det er mye bedre slippe en uskyldig tarmgass, en å sprenge en tarm!!!
http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=13901
#33
Posted 06 June 2004 - 23:00
Dere kan tenke dere sjøl hvilken akselerasjon og hvor mye giring det ble med denne bak:
Dette er en henger med totalvekt 850 kg, og suzukien har maksimalt hengervekt 875 kg. Hadde faktisk 25 kilo til overs:D
Hold godt fast i suzukien din du, den er en utrolig sjarmerende bil!!!
Suzuki sj 410
#34
Posted 06 June 2004 - 23:00
uansett man burde klare å putte noe viagra lignede på bil får å få noen ekstra HK, jeg skal smekke på en KN filter for ca 500, plus frihjulsnav senere, kanskje modifisere eksos
Crazy Teddy
Offroaders Hordaland
Det er mye bedre slippe en uskyldig tarmgass, en å sprenge en tarm!!!
http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=13901
#35
Posted 06 June 2004 - 23:00
#36
Posted 06 June 2004 - 23:00
Crazy Teddy
Offroaders Hordaland
Det er mye bedre slippe en uskyldig tarmgass, en å sprenge en tarm!!!
http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=13901
#37
Posted 06 June 2004 - 23:00
Holder meg til det orginale hvis de skal være registrert.
Har to biler(2x413), den ene er ikke trimmet i det hele tatt, men litt møddifeid... Jeg har skiftet gummislanger og filter for drivstoff og overhalt forgasseren og justert den. Skiftet luftfilter og plugger. + at jeg overhalte bremsene, som har en tendens til å ligge innpå skivene etter 18 års drift...Dette gjorde underverker...
Den andre er under restaurering. Holderpå med motoren nå. Har portet den, slipt ventiler og seter, veiv...+++ Full overhaling med andre ord.
Tenkte på volvo B21, men... orginalt er greiest, hvis jeg skal ha bilen på veien.
"kjør hardt, kjør stil..."
#38
Posted 07 June 2004 - 23:00
Hehe, slapp av, det er ingen som er sure eller noe... All happy faces:)
Suzuki sj 410