Sludder & Vås!
#563
Posted 15 November 2007 - 09:14
#564
Posted 16 November 2007 - 14:18
XL-7
#565
Posted 16 November 2007 - 23:21
#566
Posted 17 November 2007 - 19:10
XL-7
#567
Posted 17 November 2007 - 20:37
#568
Posted 18 November 2007 - 01:25
XL-7
#570
Posted 19 November 2007 - 22:43
morro å se noen som kjøper dem med det pansre der også.. da har den både intercooler og fjører bak:)
#571
Posted 20 November 2007 - 09:20
Et fremtidsrettet spørsmål; Er det ARB sperre å oppdrive til den her..?
Edited by JT, 20 November 2007 - 09:21.
XL-7
#572
Posted 20 November 2007 - 20:16
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere
#574
Posted 20 November 2007 - 21:22
Men du Kåre, det går bare bra. Den forrige gråe er i Hammerfest, og den kvite har han Jama kjøpt..
XL-7
#575
Posted 20 November 2007 - 23:58
#576
Posted 21 November 2007 - 20:21
Privat: 91791531
Per@offroad.no
#577
Posted 25 November 2007 - 18:49
Jaha. Så tidlig. Kan ikke vite alt her i verden.
#578
Posted 27 November 2007 - 20:50
XL-7
#579
Posted 04 December 2007 - 04:30
Artig å se at det lever her enda...
Jeg sitter og vurderer å kjøpe meg Pajero 2.5 TD, kort versjon igjen.
Hadde lyst på en slik før, men ble en Mazda 323. Ikke for det! Jeg er både glad i og fornøyd med 323'n, men om vinter'n hadde det jo vært artig med 4x4 og litt dieselpower å dra med. Særlig her hvor jeg bor, hvor alle veiene snart er trekkspill og umpa-dumpa.
Så; jeg sitter og ser på Autodb. Det er noen aktuelle Pajeroer ute til under 10k... Er disse noe å gå for? Hvorfor så billige? Et eksempel; http://www.autodb.no...l.pl?nr=1719565. Til den prisen er det jo overkommelig å bytte Mazdaen i en slik bil! Kanskje ikke akkurat nå, men om noe lignende dukker opp til neste år er det jo noe man kan gå for... Hva er det som er vanlig å se etter her da? Motorstand er jo greit, slakk i turbo osv...
(Bilen jeg linka til er forresten lagt ut her på forumet også! Det visste jeg ikke...
Men hvor er det rusta kjem? Hjulbuer og dørkarmer?
Har vært inne her og grafsa litt før, men tenkte jeg skulle henvende meg direkte til Mitsu-folket nå siden jeg omtrent har bestemt meg for at det blir kort Pajero TD eller ikkeno. Hehe...
Edited by Fisk1, 04 December 2007 - 04:37.
#580
Posted 05 December 2007 - 21:47
Er billige fordi det finnes mange av dem... Dessuten er de rammet av endel rust, i innerskjermer, torpedoveggen og hjørnene bak.
I tillegg var gearkassene svake frem til -89ca, hører du ramlelyd fra kassen må den byttes. Toppene kan være svake, men på 2,5 er de bedre. Sjekk som du sier turboen for slakk. I tillegg er startkransene utsatt, kjør starteren etpar ganger. Tar den ikke med seg motoren alle gangene så er den utslitt og bør byttes...
- Finnes jo ikke noe penere enn en kort Gen1...
HardKåres Pajeroer
HardKåres Amerikanere










