Er billige fordi det finnes mange av dem... Dessuten er de rammet av endel rust, i innerskjermer, torpedoveggen og hjørnene bak.
I tillegg var gearkassene svake frem til -89ca, hører du ramlelyd fra kassen må den byttes. Toppene kan være svake, men på 2,5 er de bedre. Sjekk som du sier turboen for slakk. I tillegg er startkransene utsatt, kjør starteren etpar ganger. Tar den ikke med seg motoren alle gangene så er den utslitt og bør byttes...
- Finnes jo ikke noe penere enn en kort Gen1...
Her var det mye nyttig!
Og ja, helt enig, kort gen1 er helt genialt. Hehe...
Men ja, jeg lurer også på, om jeg får tak i en med bensinmotor, åssen er det med å få godkjent den med dieselmotor i? Tenker 2,5 diesel...
Er det dyrt å få godkjent? Om jeg får tak i komplett dieselmotor + en billig delebil type bensin er det jo ikke umulig å få til et prosjekt heller... Men da må det gå ann å registrere den innenfor rimelighetens grenser!









