Sitat:
Kan dette fjærsettet gi noe løft på subben minGo Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
![]()
The CHEVY Garage
#201
Posted 23 January 2004 - 00:00
#202
Posted 18 January 2004 - 00:00
Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000 Mfa@offroad.no
Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)
#203
Posted 03 March 2004 - 00:00
Blir ikke det der godkjent så stiller vi i samla tropp, UTEN skvettlapper, og spruterŽem ned alle sammen
Har lagt om hjul foressten, så felga er klar for levering
#204
Posted 07 October 2003 - 23:00
Var innom noen militære sider og fant ut at det finnes to typer camo-mønster.
Har brukt det "nyeste" mønsteret og lekt litt i "Paint".
Her er resultatet:
Trond
Go Chevy and Go diesel - twice the size and twice the stink !!!!!!!
#205
Posted 07 October 2003 - 23:00
Du vil ha skogskamo da, ikke sånn gråaktig eller ørken kamo ?
(men, det er vel mest skog der du er
Leste ellers om en stjælt burban som rygget i stykker onkel Blå og så bare kjørte videre. Er nok ikke vanskelig å tenke seg hva som stopper når en burban rygger over fronten på en Volvo V70, nei.
Blom
1990 Hilux X-cab
- 4"Procomp, 33x12,5x15 Procomp MT, skjermbreddere
- Locker på vei...
#206
Posted 07 October 2003 - 23:00
Sitat:
Du vil ha skogskamo da, ikke sånn gråaktig eller ørken kamo ?
(men, det er vel mest skog der du er)
Yepp !!!!
Skogskamo på P-U'n.
Kunne tenkt meg vintercamo, citycamo (sort/grå/hvit) på Van. Kunne også tenkt meg å få dette på film. Det ville beskytte lakken mot greiner og riper i skogen.
Noen som vet om produsenter av bil-reklame-film ????
Go Chevy and Go diesel - twice the size and twice the stink !!!!!!!
#207
Posted 07 October 2003 - 23:00
Men vi bruker en gjenomsiktig plast som besyttelse langs sidene på bilen. Dette for å beskytte mot stein sprut ol. Den er lett å "legge" på og funker bra til å være på en rally bil. På en bil i skogen, må jo dette være glimrende. Har selv tenkt å ha dette på utsatte steder. Denne plast filmen leveres av Finn Solvang
PS!!! Er rimelig sikker på at jeg så bilen din i går. Den var på vei inn til Oslo på E6, jeg kjørte da den andre veien.
Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!
#208
Posted 07 October 2003 - 23:00
Sitat:
De merkene som bruker på rally bilen kommer i fra Auto Art.
Men vi bruker en gjenomsiktig plast som besyttelse langs sidene på bilen. Dette for å beskytte mot stein sprut ol. Den er lett å "legge" på og funker bra til å være på en rally bil. På en bil i skogen, må jo dette være glimrende. Har selv tenkt å ha dette på utsatte steder. Denne plast filmen leveres av Finn Solvang
PS!!! Er rimelig sikker på at jeg så bilen din i går. Den var på vei inn til Oslo på E6, jeg kjørte da den andre veien.
Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!
Takker for tips. Firmaene er memorert, må sjekke pris, ect. utover vintern.
Stemmer nok at du så bilen, var på vei fra Lørenskog i 15:30 tiden.
Trond
Go Chevy and Go diesel - twice the size and twice the stink !!!!!!!
#209
Posted 07 October 2003 - 23:00
Skal ha et sån selv, men har lyst til å prøve, hvordan den er å kjøre med settet.
Er dette noe som kan la seg ordne
Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!
#210
Posted 07 October 2003 - 23:00
Kan tenkes det vanker litt rabatt til deg Trond
#211
Posted 23 January 2004 - 00:00
Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!
#212
Posted 02 October 2004 - 23:00
Hadde egentlig tenkt å bygge blazer....så tenkte jeg å bruke pikkisen en sesong til......men da hadde den blitt brukt opp, hvertfall karosserimessig...
Nå lurer jeg på å avlive sub-up'n får å bruke motor og gear derfra i Blazern.....det sitter en bensiner (350) og 350+203 i blazern nå.
Men jeg og BENSIN ?????? ække det fali det a???? explosivt å greier..!!!
Nei jeg må få over 6,2'n 400 automaten og 208 transfer'n i K5'n......Sub-up'n går jo skjelden, og det er ikke veltebur i den. Det MÅ jeg ha, for jeg kommer til å rulle med den en dag.....
Tja, får vel tenke litt til....tror problemet ligger i FOR MANGE BILER...
Kunne satt bur i subup'n og kjørt Classic, men da hadde nok GURU'n blitt sur, for jeg hadde jo bare slått ham hver gang....
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
President of Taliban Hunting Club
#213
Posted 09 October 2003 - 23:00
Sitat:
Du har et sån 4" heve sett.
Skal ha et sån selv, men har lyst til å prøve, hvordan den er å kjøre med settet.
Er dette noe som kan la seg ordne![]()
Å kjøre P-U contra Subb, er ikke sammenlignbart. P-U'n er mye mer stompete å kjøre, både orginal og hevet. Jeg tror ikke du vil ut fra en prøvetur med P-U'n, bli overbevist om at heving er tingen. Den er heller ikke lydisolert i torpedoveggen og under panser, så stille er det ikke i coupeen.
Subben din blir omtrent som før, med ett hevesett med nye fjører foran, og klosser bak. Noe stivere foran blir den, men min erfaring med disse bilene og 4 tomms hevefjører foran, er bare positivt.
Synes du subben er for stiv å kjøre orginalt, er nok ikke heving tingen.
Trond
Go Chevy and Go diesel - twice the size and twice the stink !!!!!!!
#214
Posted 09 October 2003 - 23:00
Sitat:
Han figuren på Auto Arts er kunde hos oss, og han skylder meg et sett skvettlapper![]()
Kan tenkes det vanker litt rabatt til deg Trond![]()
Høres flott ut !!!!!
Men er fortsatt på "tenkestadiet" i denne prossessen, og må få laget ett utsnitt med camo-mønster først.
Antar at jeg kan få dette på rull, og legge på sjøl.
Trond
Go Chevy and Go diesel - twice the size and twice the stink !!!!!!!
#215
Posted 18 January 2004 - 00:00
Jo, dette:
Pokker heller, bremsene var jo nye når jeg kjøpte bilen i våres
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
#216
Posted 18 January 2004 - 00:00
Sitat:
Det var et nydelig bilde av en gromm bil!
Det er jo fin vinter hos deg! Her i Stavanger har vi tilsvarende snødybden hos deg i vannGo Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
![]()
#217
Posted 09 October 2003 - 23:00
Jeg synes ideen vi diskuterte med mønster kopiert på transparang, og overhead m/skjøteledning montert ute i passende avstand til bilen var god jeg. Bare pass på at ikke bikja kommer "vassanes" og lager kluss i mønsteret ditt
Will travel for mud
#218
Posted 10 October 2003 - 23:00
#219
Posted 10 October 2003 - 23:00
Trondhjemmer i eksil.
Team Gnu.
#220
Posted 10 October 2003 - 23:00
Mente at du har/hadde 35" hvis jeg ikke husker feil og nå har 38" på vanen, stemmer det ?
Går det greit å kjøre over biler med 35" på ?
(Blom, med et hemmelig ønske...
Blom
1990 Hilux X-cab
- 4"Procomp, 33x12,5x15 Procomp MT, skjermbreddere
- Locker på vei...







