Hei Morten
Har du problemer med bilen, er merkeforumet det beste stedet å poste innlegget.
Det er hvertfall min erfaring fra chevrolet&gmc forumet.
Hvis det kommer mange fine tips, gjerne supplert med bilder, er det nyttig og legge denne til i "nyttige linker" emnet på merkeforumet.
Dere har jo ett opplegg for nyttige linker på Jeep foumet, men det er kanskje litt "kaotisk" ?
Hvis det hadde vært katalogisert i litt mer strømlinjeform, er det lettere å finne tilbake til ett emne.
Da er det også lettere for andre og nye brukere å finne frem til samme problem/løsning.
-----------
Den gamle og nye garasjen ER to forskjellige konsept.
Det beste med de nye garasjene er at man kan redigere der selv.
Dermed slipper man å ha en masse "unyttige" innlegg og komentarer i garasjen, hvis man ikke vil.
Endel garasjer har jo en del nyttige innlegg, men hvem gidder å sitte en hel kveld med å lete gjennom 40-50 sider for å finne nettop det innelgget.
Noen garasjer er rene "skravle-forum", og dette er fortsatt mulig på den nye garasjen.
---------------------------
Det jeg skulle ønske var mulig, er å linke allerede nedlastede bilder opp i den nye garasjesiden med å f.eks merke "properties" for bildet, og sette [img)..bilde..[/img) foran og bak bildet.
Siden jeg er temmelig håpeløs når det gjelder "dataspråk":blush:, håper jeg dere skjønner hva jeg mener.....
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink........