Gå til innhold



Foto

Problemer på Arctic Cat ZRT 600,nytt innhold


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
36 replies to this topic

#21 Remi Wiik

Remi Wiik

    Remi

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 09 February 2005 - 00:00

Jaha, 8 mnd? Jeg fikk scootern i mndskiftet august september! Du fikk dine to avdrag i rett tid, Nov og Des fikk jeg avdragsfrihet!
Januar og Februar klarte du selv å ødelegge med å bryte avtalen vår for at du hadde krangla med dama mi??

Hells Angels?? Har JEG truet deg med Hels Angels??
Du er jo bare helt fantastisk!
Komme med scooteren ja, men du vet like godt som meg at det har jeg ikke råd til, å det var derfor du tilbydde meg det!
Ang å kjøre mange mil, jeg har skrudd mere på denne scootern enn jeg har kjørt den, å det har jeg mange vitner på, jeg har kjørt scootern 2 mil selv, og du beskylder MEG for å ha rasert han?? Kjøperen har kjørt han 5 mil! Ble sleidene og lagrene utslitt på di 7 milene??
Hoppet på scooteren? Er vel vanskelig å hoppe på en scooter som ikke vil gå skikkelig, eller? Å kjøperen Stoler jeg 100% på, å desutten ser du på bildet at dette er gammel skade!
Syns det er for dårlig av deg å skylde på meg som nesten ikke har kjørt scootern, syns du virker veldig useriøs nå!

Ja jeg gjorde en dårlig handel, men jeg handlet i beste tru når du garanterer meg at scooteren er 100% strøken! Man forteller ikke at scooteren er 100% strøken hvis man bare tror det!
Er det vanlig å sjekke at eksosen å alt der er i orden på en scooter man er lovet skal være 100%? Har alt dette ristet løs på disse 7 milene? Rart at det festet til potta hadde klart å riste seg helt bak i rommet i salen da?

I innlegget nå skriver du at du har skiftet ett par lager i boggien, men til meg fortalte du at alt av lager på vugga var skiftet, dette er for dårlig!

Ang feil på bilen min som jeg da ikke viste, sier seg jo selv, og det var du enig i! Den hengte bak en bergingsbil 50 mil, som er en bra belasting for fjærene! Det var den eneste feilen på biln! Hvor mye verdier fikk du med den bilen??
Ang å ordne opp, ja jeg prøvde, jeg kom med ett skikkelig rettferdig forslag! Delene du hadde nå, så fikk du 4000,- resten fikk du når jeg Fikk underhuvet, men nei! Det godtok du ikke!


Noen som vil kjøpe ett trådløst ir Kamera? Kan brukes som ryggekamera og. Send PM

#22 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 09 February 2005 - 00:00

anmeldelse skal du overhode ikke være redd for..går ikke an å tenke i de baner for noe slikt..desuten hadde det vel bare vært positivt for deg, da hadde politiet hjelpt deg å ordne opp i saken...hehe

dette var synd da.. jeg vet ikke hvem dette er men kunne gjerne tenkt meg å vist det.. så en ikke kjøper noe der noen gang...

kjenner at problemet ja, det samme skjedde med min scooter men det var lagre og kjede fra 1999 da... men har endelig fått fiksa det..
men dette var synd da blir det ingen kjøring på oss da !!

men regner med dette ordner seg etterhvert, ingen vil vel stå for en slik handel.

lykke til.


MhcG2c
Hva skjer a ?...Det var forresten jeg som spiste opp Doffen...

#23 Remi Wiik

Remi Wiik

    Remi

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 08 February 2005 - 00:00

Kopi av melding:


vikingen: er du klar for kjøring?
skal vi møtes i Mo og kjøre litt? blir vel midt imellom oss det hehe

Opprinnelig postet av EvoMan


Heller dårlig med scooter EvoMan:mellow:
Føler meg lurt.

Jeg vil gjerne høre deres synspunkter i denne saken.
Jeg gjorde en handel med en her på offroad.no som jeg angrer veldig på!

Jeg byttet Pajeroen min vekk i en snøscooter som skulle være 100% strøken, noe som det i ettertid viste seg den slett ikke skulle være.
Handelen foregikk på sensommeren, en handel som jeg sto i spissen for.
Iogmed at dette var på sensommeren, så fikk jeg aldri prøvd scootern før det ble snø.
Samtidig fikk jeg en henger og en barnescooter, som jeg skulle få på avbetaling hos vedkommende for 10 000,- Avtalen var 1000,- kr mnd.
Snøen kom omsider og jeg skulle ut å kjøre men motoren fusket bare, har skrudd på denne scooteren fra dag en siden snøen kom, å når jeg endelig får den til å gå normalt, å vil selge den, så begynner det for alvor.
Kjøper kom å så på scootern som faktisk ser veldig bra ut, men det er bare med det.
Kjøperen skulle prøve scootern i helgen som var før han bestemte seg, å dette er en seriøs kjøper som jeg kjenner godt, han er nemlig naboen min.
Han tok med seg scootern til Sverige å kjører 5 mil, så smeller det, der røk nemlig kjeda å lagran i gearkassa som som selger hadde sagt at han hadde nettopp skiftet olje før han sendte scooteren avgårde, det var ikke en dråpe olje i gearkassa...

Han som skulle kjøpe scooter av meg plukker like godt av hele undervognen , som da viser seg å være skjev. Pluss at samtlige 10 hjulager var helt utslitte, det ene hang bare å slang, å i tillegg var sleidene totalt ødelagt, å selger hadde opplyst at det var nye sleider og hjullager på scooter.. skiftet i påsken i fjor sa han.

Denne scootern hadde fått mye juling å ingenting vedlikehold er min konklusjon!
Men når han som skulle kjøpe scooter av meg plukker ut eksospotta dukker enda mere opp, potta lå løs nedi huven, hang etter to av pipene, den tredje stussen hadde løsnet fra potten, å alt dett pga ett feste til potten lå slengt bak i rommet i salen ilag med en åpen kanne gearolje, så der så det lekkert ut, men resultatet av dette er at hele underhuven på denne siden er ødelagt, smeltet sund, der er hull store som krater.
Istedenfor å si fra til meg om at potten manglet ett feste slik at jeg kunne få det sveist på igjen å berget underhuven, hold han bare tett om dette.
Jeg legger ikke skjul på at jeg har dårlig råd nå siden jeg er sykemeldt, så selger lot meg få to avdragsfrie mnd, Nov og Des.
Så jeg skylder han 8000,- kr nå. Disse pengene er en garanti for meg at dette blir ordnet, har snakket med selger flere ganger, men han sier han vil ha det jeg skylder før han ordner opp i saken, noe som jeg ikke gir fra meg før dette er ordnet. Han sier han har alt av lager og sleider, ja alt utenom underhuven, den måtte han få tid på seg til å skaffe. Siste tilbudet mitt var at han sendte det han hadde til meg i oppkrav for kr 4000, så resterende når han har fått tak i underhuv. Dette syns jeg er helt rettferdig for begge parter.
Men nei, pengen eller ingen deler fikk jeg til svar, da fortalte jeg han at jeg kom til å legge saken ut her i forumet, å da ble jeg truet med anmeldelse.
Men jeg gjør ingenting galt her, gjør jeg?
Nei, jeg er den lidende parten her.

Jeg vil gjerne få høre synspunkter fra dere, jeg har tapt myye penger på denne handelen, selgeren sa han tjente ca 100 000,- på salg av min bil, her er jeg bydt 28 000,- for scootervraket!

Legger inn noen bilder så kan dere selv bedømme.

Huvet



Potta

Festet til potta

Nye sleider?

Skeiv vogge

Nye lager?



Noen som vil kjøpe ett trådløst ir Kamera? Kan brukes som ryggekamera og. Send PM

#24 Narvik

Narvik

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 555 Innlegg:

Posted 06 January 2005 - 00:00

halais, sendte dæ en mail med tlfnr du skal ringe til en arctic cat doktor:D


WWW.NORDLANDOFFROADERS.COM
Patrol 3,3td-86
Ski-Doo Summit 800X -01
Patrol-86 Delebil
Corolla -87 (konebil)
Volvo 240 -76


#25 lb

lb

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 35 Innlegg:

Posted 06 January 2005 - 00:00

du har sikket fått svar no. da kan du jo fortelle ka det va.. stempelringa?

#26 Remi Wiik

Remi Wiik

    Remi

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 13 January 2005 - 00:00

Nei, var heldigvis en billig feil, hehe:)



#27 Remi Wiik

Remi Wiik

    Remi

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 12 January 2005 - 00:00

Det er nok ikke stempelringan, har målt komp å den er bra i følge forhandler.
Men snakket med kompisen til Affa, å han fortalte ka æ skulle gjøre.
Æ fikk kompisen min, han Stefan E. t å still forgasseran slik som han sa, sia scootern står hos han, å han sa responsen ble bedre, men må ha nye plugga først for å se om han ble bra.

Forgasseran va feilstilla, så æ håpe d e dem som har holdt helvet med mæ, blandeskruan skal justeres 1,5 omdr ut, men dem va stilla ca 2 ut, men ingen va lik.

Så æ håpe nu at probleme e eliminert nu.



#28 Narvik

Narvik

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 555 Innlegg:

Posted 12 January 2005 - 00:00

håpe det bli bra, og førr å si det sånn så e han stig dær doktor på arctic cat, trur han kan delenummeran på rams.... he he
og nu e d jo sesong igjen så æ ska plukke frem summiten i helga trur æbiggrin.gif


WWW.NORDLANDOFFROADERS.COM
Patrol 3,3td-86
Ski-Doo Summit 800X -01
Patrol-86 Delebil
Corolla -87 (konebil)
Volvo 240 -76


#29 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 12 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
håpe det bli bra, og førr å si det sånn så e han stig dær doktor på arctic cat, trur han kan delenummeran på rams.... he he
og nu e d jo sesong igjen så æ ska plukke frem summiten i helga trur æbiggrin.gif


WWW.NORDLANDOFFROADERS.COM
Patrol 3,3td-86
Ski-Doo Summit 800X -01
Patrol-86 Delebil
Corolla -87 (konebil)
Volvo 240 -76


Opprinnelig postet av Narvik



Slætten biggrin.gif

It's NOT a Jeep... you wouldn't understand



#30 Narvik

Narvik

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 555 Innlegg:

Posted 12 January 2005 - 00:00

kem ellers:)


WWW.NORDLANDOFFROADERS.COM
Patrol 3,3td-86
Ski-Doo Summit 800X -01
Patrol-86 Delebil
Corolla -87 (konebil)
Volvo 240 -76


#31 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 12 January 2005 - 00:00

Kopi av melding:
kem ellers:)


WWW.NORDLANDOFFROADERS.COM
Patrol 3,3td-86
Ski-Doo Summit 800X -01
Patrol-86 Delebil
Corolla -87 (konebil)
Volvo 240 -76


Opprinnelig postet av Narvik



Ingen over ingen ved sidenB)

It's NOT a Jeep... you wouldn't understand



#32 Remi Wiik

Remi Wiik

    Remi

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 13 January 2005 - 00:00

Nu e probleme eliminert!biggrin.gif
Han fikk ikke nok luft, så vi skar ut litt innvendig i luftfilterboksen, så nu e ham 100%tongue.gif

En lettelse å klar å eliminer problemet!laugh.gif



#33 EvoMan

EvoMan

    PajeroTeam

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 13 January 2005 - 00:00

det var BRA.. ble ikke så dyrt heller da hehe


Hva skjer`a?...Doffen har daua
MhcG2c

#34 doublecab

doublecab

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 84 Innlegg:

Posted 18 January 2005 - 00:00

Kunne du ha beskreve den skjæringa i luftfilterboksen litt nærmere?:)Lura på om ikke min også får litt lite luft..

#35 Remi Wiik

Remi Wiik

    Remi

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 18 January 2005 - 00:00

Der den tar inn luft, er det to vegger som går opp til hullet han henter luften.
Skjær dem heilt ned, slik at det blir helt åpent der;)


Noen som vil kjøpe ett trådløst ir Kamera? Kan brukes som ryggekamera og. Send PM

#36 Narvik

Narvik

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 555 Innlegg:

Posted 18 January 2005 - 00:00

skjæring av luftfilterboks på yamaha srx og de fleste arctic cat er jo
det første man gjør før man gidder å starte en ny scooter, velkjent i det miljøet jeg kjenner til.
i tillegg er det endel av arctic cat som må ha nye fjærer i variatoren også.....
var i helga og testa den nye ski-doo summit 1000, og det virka vellllldddddig bra, tok både gammel 800 summiten med fingertrackbelte og mountaincat 900 i løssnøen.........
Går bare og vurderer konsekvensene med kjærringa om jeg kommer hjem med en sånn......devil.gif
Det er jo lettere å få tilgivelse en tillatelse til sånne tingB)


WWW.NORDLANDOFFROADERS.COM
Patrol 3,3td-86
Ski-Doo Summit 800X -01
Patrol-86 Delebil
Corolla -87 (konebil)
Volvo 240 -76


#37 doublecab

doublecab

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 84 Innlegg:

Posted 19 January 2005 - 00:00

Takker og bukkerB)