Tja, hvorfor ikke ?
Det viser seg at den vekker litt oppsikt, men ikke sånn at folk kjører av veien... he he he.
Når det gjelder montering av dette settet, så var det kun 2 bolter som måtte kappes, den ene var på stabstag foran og den andre på fremre fjærfeste bak.
Har du skrudd litt selv, så er ikke dette noen heksekunst. Alt passer rimelig godt og er kun Bolt-On, som nevnt tidligere.
Når jeg nå ser på bilen i etterkant, kunne kanskje hjulene hatt noe større diameter, så jeg ville kanskje sett meg rundt etter noe i rundt 34" (dvs 35x12,5 som det står på dekka)
MEN, dette medfører mere jobb med utvekslinger.
Allerede nå synes jeg at bilen er såpass vanskeligere å kjøre med tanke på større hjul, at den tidvis er en plage å kjøre (slapp). Får du på lass, savner du lavere giring og/eller høyere effekt rimelig fort. Selv bare en tom henger på 250 kilo bakpå merkes meget godt.
Jeg har et turbosett liggende nå, men det passer ikke, så jeg vurderer hva som kan gjøres. Eventuelt er nok neste steg et kjøpesett, ja.
Avhengig av farge på bilen så må du nesten se hva du gjør meg farge på ekstrautstyr... Noen passer dette med sort, noen passer i same farge som bilen.
Nei, bilen har ikke body-lift, kun 4" settet fra BG Nor AS. Med hjulene nå, så er den ca. 63 cm fra bakken og opp til underkant av fals på kanalene under hytta. Opp til underkant av hjulbuer er det ca. 105-106 cm.
Men, det er jo ingen som har sagt at man ikke kan sette på body-lift senere

(da bør man ha vesentlig større hjul...)
Barfot
1990 Hilux X-cab