Gå til innhold

Foto
- - - - -

Hilux`s låve med det rare i...

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
419 replies to this topic

#121 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 02 October 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Hejsan Hejsan !! Går det bra med dej ? Tack för sist ,hoppas ni fann vägen hem igen ha ha ha ha .

Alle veier fører til Vestby, så det var ikkeno problem cool.gif Vi stikker vel utom deg en annen dag også tenker jeg. Kjøper med noen wienerbrød hvis du holder kaffen...

Kopi av melding:
Grattis med minibuss da. Da ble det jo Toyota igjen da.
Vi får vel spleise på sjåførlue og bussveske med veksler på til deg.Skal høre med fattern om han kan skaffe uniform også.
Du blir vel selskreven sjåfør på alle gutteturer eller?
Glad jeg ikke har minibusslappen hehe.

Takk, greit med uniform. Men jeg tror det siste setet du håper på å få på gutteturer fremover, er opptatt!! til en hver tid devil.gifdevil.gif

#122 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 19 September 2003 - 23:00

Var en tur på Vormsund i dag, masssse grommme biler og se. Fikk litt ideer og arbeidslyst av og gå og se litt på "publikumsbiler". Formula bila er fine de og, men litt over mitt nivå. Ufattelig hva de får til med disse bilene. Har vært og sett noen løp nå, men blir fortsatt like imponert over både bilene og førerene.

I morgen skal jeg få satt inn transfærn på Sukin, lage til noen fester på frontfangern og sveise noen lengre hjulbolter i tromlene (må legge inn 8mm til med spacere) og litt andresmå ting som jeg ikke rakk i dag. Til helgen er det Rena som kaller..

Jonny T. Tlf:90 55 17 18

#123 Catosen

Catosen

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1281 Innlegg:

Jeg så bilen din på Vormsund Jonny, så ikke deg der da, du var sikkert rundt og kikka sånn som meg. Det var sinnsykt rått å se på ja, første løpet jeg ser men definitivt ikke det siste

cato

#124 Raymond

Raymond

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1699 Innlegg:

Skulle ikke du til Svinndal i morgen da Johnny?

-Raymond
-88 Jeep YJ 258" 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Suzuki 420 Hjemmemekk Edition. 400/70-15,5 Skogstraktorhengerhjul

#125 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Øøøøh , som det står så må jeg få gjort de tingene jeg ikke rakk i dag (transfærkassa på Sukin). Skulle montert den etter Vormsund i dag, men ting gikk ikke som planlagt og Sukin er grinete og kjøre uten transfær. Men kansje jeg dukker opp med ATV i stedetfor Sukin. Litt væravhengig med ATV`en da...

#126 Skrusuki

Skrusuki

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 208 Innlegg:

Grattis med minibuss da. Da ble det jo Toyota igjen da.
Vi får vel spleise på sjåførlue og bussveske med veksler på til deg.Skal høre med fattern om han kan skaffe uniform også.
Du blir vel selskreven sjåfør på alle gutteturer eller?
Glad jeg ikke har minibusslappen hehe.

Tomas
97701416

#127 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 20 September 2003 - 23:00

Her er resultatet etter dagens forsøk på og bygge bil. Først måtte sukin fraktes opp til låven:

Bilen ble bukket opp og skruingen kunne starte:

Men kvelden ble avsluttet med et spill jeg ikke er særlig glad i, nemlig: Jakten på den forsvunne mutteren. Noen andre som har lekt den leken før? Flinke til og gjemme seg noen av disse boltene og mutterene. Og det er jo altid den mutteren som er litt spesiell som pleier og gjemme seg og da Barnslig som jeg er, valgte jeg og bli med på leken. Mutteren hadde gjemt seg og jeg leitet og leitet og leitet og leitet osv. Fant jeg den? NOPE!! Hvordan i helvete kan den gjemme seg så godt?? Så i morgen bærer turen til Coates som er min venn når jeg trenger bolter o.l..

#128 Knut G.

Knut G.

Trondhjemmer i eksil

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2084 Innlegg:

Digger den Zuki'n din ess smile.gif Kjempefin! Keep up the great art wink.gif

Trondhjemmer i eksil.
Team Gnu.

#129 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Din da KnutG? Har det skjedd noe spennende med den da? Leste på profilen din om vinsj og bøttestoler? Liker foresten buret ditt, har tenkt på et lignende selv... Men mine sveisekunskaper tilsier at jeg er nødt til og leie inn litt kyndig hjelp til sveisingen av buret. Så langt stoler jeg mer på lynlim enn egen sveising

#130 Knut G.

Knut G.

Trondhjemmer i eksil

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2084 Innlegg:

Posted 21 September 2003 - 23:00

Min er solgt og Raymond's er kjøpt inn. Har fremdeles bøttestolene mine og winsjen. Sveising ? Prøv deg fram. Begynn på noe dritt som ligger å slenger. Øvelse gjør som kjent... ehhhhh.... bedre wink.gif

Trondhjemmer i eksil.
Team Gnu.

#131 uffe

uffe

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 446 Innlegg:

Hejsan Hejsan !! Går det bra med dej ? Tack för sist ,hoppas ni fann vägen hem igen ha ha ha ha .

Cj 5 - 72 Grønn
Cj 5 - 72 Grunnfarget
Bronco - 74 Gul
Bronco - 74 Blå
Wrangler - 87
Astro -92

#132 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Kopi av melding:
Men tror du kommer til å kle buss sjåfør uniformen godt jeg.

Hmm, nå lever du farlig Jarle, men siden du er et hode høyere enn meg velger jeg å overse det..

Kopi av melding:
Kondolerer. Du får få deg en 4 Runner. Ikke nok seter kanskje? Takker får koslig samvær og gode vafler.

4-Runner er gromt, men ikke nok seter desverre. Vafflene var gode de, det var gøy og se filmer fra Rena o.l også. Du må få orden på brenner så vi kan kjøpe litt filmer av deg..

#133 Absolut Offroad

Absolut Offroad

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 633 Innlegg:

Kondolerer. Du får få deg en 4 Runner. Ikke nok seter kanskje? Takker får koslig samvær og gode vafler.biggrin.gif

#134 Hyper

Hyper

Reiseleder

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 748 Innlegg:

Får kondolere for luxen jeg å da.sleep.gif Ække lett det der sleep.gif

Men tror du kommer til å kle buss sjåfør uniformen godt jeg. cool.gifmellow.gifcool.gif

Cashier of the J-I-T Club

#135 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Enig med dere, det finnes mange 4x4minibussalternativer. Men de kan liksom ikke erstatte go`Luxen. Men en dag skal det stå en Lux på tunet igjen, er noe eget med de synes jeg..

#136 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 01 March 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Brenner? En sånn forsterkersak?

Ja, den forsterker signalet. Han jeg kjøpte de av hadde bare to stk brukte. Men de er vist og få tak i i Sverige. Skal vistnok hjelpe betraktelig på rekkevidden. Skal montere den inn i Luxen på onsdag, så da får vi se...

Da bruker vi kanal 16 på turen..

#137 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 01 October 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Da er det vel bare å løpe å kjøpe minibuss da.
Blir litt rart å se deg i en annen bil da.

Skal bli rart og se deg uten fortenner også, hvis du ikke viser mer respekt for Luxen`s bortgang devil.gifdevil.gif

Kopi av melding:
må du skifte nick da? høh. kondolerer

Nytt nick? Trokke det, "Caravelle" er liksom ikke nocket for meg blink.gif

#138 Ida

Ida

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 577 Innlegg:

må du skifte nick da? høh. kondolerer

____
.ida.

#139 Skrusuki

Skrusuki

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 208 Innlegg:

Da er det vel bare å løpe å kjøpe minibuss da.
Blir litt rart å se deg i en annen bil da.

Tomas
97701416

#140 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 21 September 2003 - 23:00

I dag kom den nye transfærkassa til Sukin på plass, hevet den 3cm når jeg var i gang og borret opp og satte inn Ø12mm bolter i opphenget. Venter fortsatt på de nye bladfjærene fra Veng. Fikk også løsnet kalipperen bak som skal byttes i morgen. Begynner og bli klar for Rena til helgen nå