Gå til innhold

Foto
- - - - -

Hilux`s låve med det rare i...

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
419 replies to this topic

#141 Raymond

Raymond

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1699 Innlegg:

Posted 01 March 2004 - 00:00

Brenner? En sånn forsterkersak? De hadde ikke flere sånne vel? Er ikke sumperimponert over rekkevidden på Walkien originalt, men skal visst hjelpe noe veldig med en sånn forsterker. Er vel forøvrig Kanal 16 som er den "offentlige" offroadkanalen (4x4=16)

http://forums.mbworl...5339674-Raymond
-88 Jeep YJ 258" 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, snart Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger

#142 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 22 September 2003 - 23:00

I dag har jeg fått skiftet kalipper bak på Sukin, lagt inn ett ekstra blad på bladfjørene foran (fra delebilen, løftet bilen ca 2cm). Bladfjærene var såpass slitte at ekstrabladet ikke gjorde bilen for stiv. Første prøvetur med transfærkasse fra 410. Det fungerte veldig godt, merkbar forskjell på utvekslingen (anbefales). Så nå skal det bli gøy og teste ut bilen ordentlig på Rena til helgen

Jonny T. Tlf:90 55 17 18

#143 Roar Hovet

Roar Hovet

Bygdetulling

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 01 March 2004 - 00:00

Ja, jeg har vel fått unna den største jobben. Men det er fortsatt alle disse berømte småtingene igjen. Sånt som koster penger. Mangler bur, seter, belter, dempre og styring. Og med en samboer som ikke finnes bil intressert så er det ikke lett å få stukket unna noen penger til dette.

Mvh
Roar
92208497
roar@ilder.no

#144 ZukiJack

ZukiJack

Huffroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 30 September 2004 - 23:00

affff.....
Her gjelder det vist å være mer frempå....skjønner jeg...hehe
Jeg har noen gamle 31x10.5x15 a/t liggende, men det blir liksom ikke heeeelt rått liksom.

"Jai sover ikke, Jai skruuuur!"
->>MIN GARASJE!!!<<-
->>MINE RIGS!!!<<-

#145 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 30 September 2004 - 23:00

De er solgt til Skruzuki, han trengte nye hjul til Patrolen sin..

#146 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 29 February 2004 - 00:00

Vi fikk kjøpt en Danita 1240 med antenne for kr 880,- og en uten antenne for 630,-. Vet ikke om det er billig eller dyrt, men funker greit til mitt bruk. De hadde ikke flere på lager, men får inn til tirsdagen. Fikk også kjøpt en brukt brenner på 30W for kr 200,- (ikke på TV-boden). Aldrig hatt radio før, så dette er nytt for...

#147 pajo

pajo

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 815 Innlegg:

Posted 01 October 2004 - 23:00

Blom ikke glem Mitsubishi L300 og L400, Hyundai H1 og Toyota Hiace....(og sikkert flere.)

Men Hilux, jeg kondolerer....

Espen , member
of DEA fan club.

#148 Chevysub

Chevysub

4x4-Høvding

• Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Kopi av melding:
Ja, det var hyggelig i går. Ikke hver dag vi får så nobelt besøk i låven sleep.gifsleep.gif

I dag har vi gjort ferdig buret til Skruzuki, så nå skal det bare males opp og monteres på bilen. Og i morgen bærer det avsted til Sverige for og kjøpe PR radio (må ha i Luxen på Danmarksturen) tongue.gif:P:P

Opprinnelig postet av Hilux

Kjøp radio i Norge, det er billigere.

Hvis du ringer Radioteknikk på tlf 22 10 18 05 så tror jeg med 100% sikkerhet (nesten da) at du får en komplett radio/antenne for rundt tusenlappen, kan sjekke på Mandag

#149 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 29 September 2004 - 23:00

tung dag i dag, Hiluxen er så godt som solgt sleep.gifsleep.gif Ny eier overtar antakeligvis bilen i løpet av helgen, og jeg må ut å kjøpe meg MINIBUSS!!! Men thats life, jobben krever sitt og jeg må ha meg minibuss..

Men jeg har jo Sukin da (prøver å trøste meg selv) og så kan det jo hende at det står en eldre Hilux på tunet en dag og venter på en makeover cool.gifcool.gif Time will show..

#150 Amund

Amund

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Kopi av melding:
Du har rett Amund, det var et løst bakhjul til ære for fotgrafen. Med PerF og Hyper på besøk, ble det orbitolstyring på 5 sekunder.. Men det satte et par ideer i hodet mitt tongue.gif:D:P

Opprinnelig postet av Hilux

Ja, jeg har lekt litt med den tanken der jeg også, sette bakhjulsstyring på en suzuki eller noe sånt. Selv om det ikke er en versting protobil så bør firehjulsstyring gjøre underverker for framkommelighet og manøvrerbarhet... også ser det fryktelig moro ut! smile.gif

#151 Hotti

Hotti

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 666 Innlegg:

Posted 28 September 2003 - 23:00

men men men,vil jo kjøpe fælgan dine...MÅ ha dæm..

Tor-Arne : 950 51227.

#152 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Kopi av melding:
Da har vi walkie i bilene stort sett alle sammen på veien ned da

Jepp, vi får bli enige om hvilken kanal som skal brukes..

Kopi av melding:
Skulle ønske jeg var like flink til å bygge selv. Håper bare at min blir ferdig en dag.... Sånne skjermbreddere trenger jeg til min Suzuki som jeg bruker på veien. Offroad bilen trenger ikke breddere, der står jo nesten hele hjulet på utsiden bare...

Trengte vel strengt tatt ikke bredderne jeg heller, fortsatt 6-7cm av dekket som stikker utenfor. Men hjulbuene foran var rustne og så fikk jeg frisert litt av kantene under uten at det ble synlig.. Kikket på profilen din, Hilux aksler, B23 osv, har mye på bilen som jeg kun har på planleggningstadiet du da tongue.gif:P

#153 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Du har rett Amund, det var et løst bakhjul til ære for fotgrafen. Med PerF og Hyper på besøk, ble det orbitolstyring på 5 sekunder.. Men det satte et par ideer i hodet mitt tongue.gif:D:P

#154 Amund

Amund

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Hmm... bakhjulsstyring? Har du faktisk lagd det på den? Regna med hjulet var løst og dere tok bilde for å kødde med oss jeg... hvis ikke er det jo rått! tongue.gif

#155 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Da er helgen på Rena overstått og det var MORRO

Og det eneste bilde jeg så langt har fra Rena:

#156 Raymond

Raymond

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1699 Innlegg:

Hei, kult at du får walkie i bilen du også. Da har vi walkie i bilene stort sett alle sammen på veien ned daB)

http://forums.mbworl...5339674-Raymond
-88 Jeep YJ 258" 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, snart Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger

#157 Roar Hovet

Roar Hovet

Bygdetulling

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Den Suzukien ser veldig bra ut. Skulle ønske jeg var like flink til å bygge selv. Håper bare at min blir ferdig en dag.... Sånne skjermbreddere trenger jeg til min Suzuki som jeg bruker på veien. Offroad bilen trenger ikke breddere, der står jo nesten hele hjulet på utsiden bare...

Mvh
Roar
92208497
roar@ilder.no

#158 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Sorry Hotti, har funnet ut at det er billigere og bredde de felgene jeg allerede har. Har også hørt rykter om en kar som bygger om til beadlock for en hyggelig penge.

Har fått montert bøttestoler i dag, så nå står buret for tur. Får ikke bestemt meg for om jeg skal ha utvendig eller invendig bur...

Bilder fra montering av stolene:

Demontert setedelen og plukket ut skummgummien. Noe av skummgummien ble sittende igjen og løsningen ble bensin og lighter. Godt ingen ringte brannvesenet, det røyk MYE værre en jeg trodde det skulle gjøre:

Men resultatet ble greit:

I morgen MÅ jeg få vasket bort minnene fra Rena:

#159 Hotti

Hotti

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 666 Innlegg:

Posted 29 September 2003 - 23:00

ka det koste å få bredda felgan da

Tor-Arne : 950 51227.

#160 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 29 September 2003 - 23:00

Ca kr 1000,- pr felg, men da flytter de sentrum av felgen for meg samtidig. Og da får jeg den bredden jeg ønsker på bilen samtidig . Men jeg har også hørt rykter om en kar som bredder felgene, flytter sentrum og bygger om til beadlock for kr 5500,- for alle fire. Prøver og få tak i han .