Signatur??
Uber hompf und knøl -- trail team Sokndal
#181
Posted 13 October 2004 - 23:00
Signatur??
#182
Posted 13 October 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Du må jo ha kjøpt "subben fra helvete" så mye trøbbel det har vært med den....
Nei, det var bare "subben fra Akland"....
Pål Blesvik
Opprinnelig postet av Pål
Går vel om trent for det samme.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#183
Posted 30 December 2003 - 00:00
#184
Posted 18 February 2004 - 00:00
Kjørt mye og lenge
#185
Posted 30 December 2003 - 00:00
Har den noen fester helt inne med akslen som ikke er synlig?
Ser jo ut som om den vil bare flexe opp og ned!
Suzuki LJ80
Mercedes Unimog s404 1960
Chevrolet Blazer K-5 1984
Chevrolet Blazer K-5 1988
#186
Posted 30 December 2003 - 00:00
I kveld satses det på å få ut den potente Ford 2l,og strekker tiden til blir vel bilen heist opp for helsveising av alle de nye festene.
Igjen,det er nesten ubeskriveligt å se hva enkelte får til med enkle midler,om jeg får si det selv.Nå har vel ikke akkurat jeg pekt meg ut som en som fremhever meg selv som bedre enn andre,men nå synes jeg tiden er inne for å innrømme att jeg nok er ett multitalent når det gjelder bilbygging i sin helhet.
Du er heldig,OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#187
Posted 08 December 2003 - 00:00
og frodes hilux som det går voldsomt sakte med for tiden
og et av mitt prosjekt der understellet får en aldri så stor sjekk
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
#188
Posted 08 December 2003 - 00:00
Sitat:
SKA SEI............![]()
Follow your dreams![]()
http://www.offroad.n...sp?TOPIC_ID=911
begynner snart å bli en vane dette her
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
#189
Posted 23 October 2004 - 23:00
Pål Blesvik
Xtremist
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
PUT UP or SHUT UP!
#190
Posted 08 December 2003 - 00:00
Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)
#191
Posted 13 October 2004 - 23:00
å nye dekk ja...får vel svaret i måro rekne eg med...men ser ud så eg bare må TA meg råd!!!
Signatur??
#192
Posted 13 October 2004 - 23:00
Og om du ikke har råd til nye dekk.. ja da får du ta deg råd
#193
Posted 26 October 2004 - 23:00
Tom har startet for fullt med sitt nye Classic prosjekt , Robert har satt i volvo motoren i Suzukien , Claus tar siste finpuss/tuning og jeg har brukt 2 dager på å rydde rundt Magiriusen ......Guru er innom i døra og setter dagsorden, pluss mange andre er innom for en kopp kaffe og litt prat .
Det er slik det skal være.
Bilder kommer fortløpende.....
Uber Hompf Und Knøl
-Trial Team Sokndal
geirso@online.no-92424955
#194
Posted 08 December 2003 - 00:00
#195
Posted 30 December 2003 - 00:00
selv har jeg vært i sving med malerkosten...
...og satt solli i arbeid, skifte startmotor i chevy`n
på fritiden,når solli ikke jobber for meg, jobbes det med rockyen og der er nå de nye dekkene på plass
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
#196
Posted 18 October 2004 - 23:00
I forbindelse med den snart forestående Gjærsta-sladd,har vi fått en noe overaskende gjest på verkstedet vårt.Selveste Claus Diise tok litt feil på kalenderen og ankom norge noe tidligere enn ventet.Vente tiden frem mot sladden vil Diise bruke til en siste finpuss på das reisergewagen i vårt krypinn.
Det har vert veldig intresangt for oss å endelig få ta denne vogna i nermere øyesyn.Her er ingenting overlatt til tilfeldighetene,det er sikkert og vist.OK,vogna er bygd fra bunnen som en tro kopi av min racevogn.Men selvsagt har Diise tunet en del på detaljene.Det første som slo oss var lakeringsjobben.Det finnes bra lakk jobber,og så finnes det de som er ett hakk over de igjen.Solbriller anbefales på det sterkeste.
Det brutale utseendet forsterkes ytterligere når man setter seg inn og skuer ut på de 4!!! luftfilterne som stikker opp av panseret.Det skal ikke rare fantasien til å forestille seg hvilke krefter som finnes i denne vogna.
Også alle instrumentene!Dette dashbordet får selv vogna til Pål til å blekne.Her er målere for det meste,og ikke skjønner jeg hvordan denne mannen klarer å holde styr på alt dette når han i høykonsentrasjon forserer traseene.
Ja dere kan virkelig se frem imot sladden.Jeg hvwet jo vilken stor inspirasonskilde jeg er for dere,det skal bli godt med litt avlastning.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#197
Posted 05 April 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Pajero- og Mazda motoren er den samme!
Dette gjelder 2,6 bensin og 2,5 td.
Mazda kjøpte i førsten motorene av Mitsubishi, etterhvert lisensproduserte de dem.
Dette er jeg jo klar over.Men om motorene er de samme,er det alikevel en del forskjeller.Bla.:svinghjul,kløtsj,+++,og Mazdaen har også motorfester med extra fester for girkassen.
Men dette er enkelt å flytte over.Men girkassen er helt forskjellig.Det er den jeg ikke tror blir lett å få tak i hvis det blir ett havari.
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#198
Posted 11 October 2004 - 23:00
Signatur??
#199
Posted 11 October 2004 - 23:00
Endte med at vi kappet boltene med vinkel sliper slik at vi fikk av caliperen ,så sveiste jeg muttere M12 på det som var igjen av boltene og fikk bedre grep , da løsnet dem ganske greit ( varmen fra sveisen hjalp vel litt og)
Bremset helt fint den Robbie ,pluss den rullet så mye bedre nå
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
#200
Posted 11 October 2004 - 23:00
Bremsene fonka godt på heimveien au?? LÅSTE framdekkane når eg prøvde an UDEN å dra t ein av siene
Signatur??








