Posted 28 November 2003 - 00:00
En visuel nytelse.
Bedre kan det vel ikke sies.Å studere finisjen på mitt vinner konsept,kan man gjøre i timesvis.Dere skal alle huske på att det å være inspirasjonskilde nummer 1 for alle offroadere i norge,ikke er noen enkel bør.
Allerede så tidlig som jeg er i prosjektet,ser jeg att løypeleggerne skal få en stri tørn neste år,når de skal prøve å lage løyper som denne bilen ikke mestrer.Men jeg haster ikke i vei.Tenker att i løp av morgendagen skal bakakslingen sitte på plass.Tenk dere,bilkonsern over hele verden bruker millioner på utvikling av det jeg kun bruker noen timer på å sy sammen!!!
Når det gjelder motor planer,så ryker nok den meget potente Ford 2l. ut ganske snart.Slik det ser ut nå,så går det mot japsemotor m/automat.Nå når fruen har gått til anskaffelse av en Lanser,har plutselig en utrolig potent motor blitt ledig.Tenker da på vår HiAce,hvor det faktisk fra fabrikk er orginalmontert en 4Y.
Denne tenker jeg skal gi fart i racevogna.
Blir litt godt å kunne cruise rundt på trail stevnene å slippe å gire,og sitte komfortabelt da spiralene bør gi en myk gange.Man SKAL ha det komfortabelt når man oppgitt og hoderystene sitter i kø og lurer på hvorfor ingen får til noe i traseene.
For dere som også vil følge byggingen av "søster bilen" som Claus Diise bygger nede i Prøysen,Tyskland,sjekk ut: www.daspotentetrailwagenderestdasbesteindøysland@prøyserknølh.som
Virkelig å anbefale,dere.
Du er heldig,OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.