Jeg drar ned 30/11 etter jobb og blir hele helgen...
MountainTruck.no
#361
Posted 12 November 2007 - 18:13
Jeg drar ned 30/11 etter jobb og blir hele helgen...
#362
Posted 12 November 2007 - 21:58
#363
Posted 12 November 2007 - 22:02
Edited by ingos, 12 November 2007 - 22:02.
#364
Posted 12 November 2007 - 22:10
Anders: Hva er det du har fått fiksa på bilen siden du fikk plass til 37", sikler rett som det er på bildene:-) Har du noen flere bilder av gliset?
Jeg skal innom extrem4x4 og justere torsjonen imorgen . Etter det trur jeg bilen er "ferdig". Skal ha 8 lys på taket tenkte jeg... da ... Mulig jeg hiver en kloss under bladfjæren for å få bilen skrå. Så det er lettere å rygge av snøen hehe.
#365
Posted 12 November 2007 - 22:12
#366
Posted 13 November 2007 - 22:58
Flere bilder kan sees her: http://nissan4x4.no/...mp;p=1337#p1337
#367
Posted 14 November 2007 - 16:37
#368
Posted 24 January 2008 - 10:40
bilen bruker jo 1.69l/mil på blandet kjøring
#369
Posted 24 January 2008 - 23:38
bilen bruker jo 1.69l/mil på blandet kjøring
Det var da svært... Åssen dekk har du? Min ligger på ca 1,2 - 1,3. Jeg kjører på 35x12,5 MTR.
Har ikke gjort noe med giringa enda, men det er planen å gjøre det. Bruker jo nesten aldri sjette giret lenger. Så det er klart rom for å gire om litt
Stefan
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nissan Navara D40 (Fjallasport +++)
Modifiseringer så langt:
Goodyear MTR 35x12,5x15 * 2" Body-lift * 1" spacerlift * Old Man Emu sett * Total Chaos bærearmer * ASFIR Skliplater * Cobra 80mm Frontguard * Cobra Veltebøyle * Herculiner planbunn* Airplex Bugshield * Modifisert TeamFX Toolbox * Warn 9.5ti med multimount * 2" Hjemmesnekra front recevier * Ymse diverse Hellalykter både fremover og bakover * Ekstra batterier * 2" Feste bak *
Kommende modifiseringer:
Fastmontert kompressor
#370
Posted 24 January 2008 - 23:52
er nå i dialog med arctic trucks om noe giring til den, så vi får se...
edit: kjører på 35x12.5
Edited by Tomelitn, 24 January 2008 - 23:53.
#371
Posted 27 January 2008 - 23:22
#372
Posted 27 January 2008 - 23:42
men den har jo annen motor enn D40 og denne var vel en manuell ?
#373
Posted 28 January 2008 - 16:59
ja, og ja. Motorvolum er det samme.
#374
Posted 22 February 2008 - 23:06
#375
Posted 22 February 2008 - 23:16
#376
Posted 22 February 2008 - 23:26
#378
Posted 24 September 2008 - 20:48
Sviker!!!
#379
Posted 31 March 2009 - 21:42
OME gjør stor forskjell, ikke bare på bakkeklaring, men også flex og kjøreegenskapene på landeveien har blitt helt rå
hva er OME? skjønner det er heising men hvor heises det?? holder på å bygge en 35 d22 navara nå.. vil det da si at man får plass til 37 hjul?
#380
Posted 01 April 2009 - 13:41
OME kan du få fra BGnor og/eller Norsk Offroad Teknikk.
Sjekk ut garasjen til Advance: Advance's MountainTruck
Er en del hensyn å ta for å få en D22 opp på 37", men det går
Edited by Kaare, 01 April 2009 - 13:42.