Lompe's K5 under oppbygging
#61
Posted 04 April 2007 - 14:48
#62
Posted 04 April 2007 - 16:54
Hva med brønnene til å feste ned baksetet, er det bare ett hull der, eller er det ferdig med fester og brønn?
#63
Posted 04 April 2007 - 17:13
Ang. festene til baksetet er det bare hull i det nye gulvet. Så jeg har borra ut de pungtsveisene fra det gammle gulvet og fester de på nytt.
Blir noe kapping og mye sveising. Håper på å få på mye i påska. VIL KJØRE K5 en varm sommerdag!!
Tusen takk for tilbakemeldinger. Artig å bli oppmuntra til å fortsette.
http://www.offroad.n...w...c=63366&hl=
#64
Posted 05 April 2007 - 09:04
#65
Posted 11 April 2007 - 19:50
#66
Posted 13 April 2007 - 00:15
Tatt av kanal, sveist på nytt stål bak kanal+rette opp noe halvferdig sveise-jobb forige eier har drivi med. Tatt små hull i gulv fremme og grunna alt.
Han som sveiser dette for meg har ikke hatt så mye tid som jeg hadde håpet på, men alt går jo fremmover. Jeg gjør det jeg kan og sveisern får sveise når han har tid.
Fått framskjermen min til å passe 99% nå=) Venter bare på andre framskjerm....
Trener et svar fra dere som har fiksa ræva på en K5 før!!
Trenger jeg å kjøpe nye til å ha i disse hulla? De piggene på en måte.
Edited by Lompe, 13 April 2007 - 00:13.
http://www.offroad.n...w...c=63366&hl=
#67
Posted 13 April 2007 - 06:47
Trenger jeg å kjøpe nye til å ha i disse hulla? De piggene på en måte.
Det er ingen poeng i å bytte ut klinkene. De er jo massive, men om du vil kan du jo bytte de ut med bolter av skikkelig kvalitet, men ser somsagt ikke poenget med det.
#68
Posted 13 April 2007 - 09:20
http://www.offroad.n...w...c=63366&hl=
#69
Posted 17 April 2007 - 13:40
Den større bestillingen med deler jeg gjorde tidligere har kommet for en tid siden, men har ikke sett en døyt til noe krav på MVA ennå.
#70
Posted 17 April 2007 - 14:54
Ja, eller karrosseriforinger som de kalles De gamle orginale foringene har mest sannsynlig ikke hele hylser/skiver så nye er ikke dumt.
Da vil også karrosseriet få rett høyde i forhold til ramma og bilen vil ikke se "segen" ut
Edited by aeomholt, 17 April 2007 - 14:55.
#71
Posted 20 April 2007 - 08:30
"Det er ingen poeng i å bytte ut klinkene. De er jo massive, men om du vil kan du jo bytte de ut med bolter av skikkelig kvalitet, men ser somsagt ikke poenget med det."
Klinkene er de som skal ned i de hullene? Hva er jobben til de egentli?
http://www.offroad.n...w...c=63366&hl=
#72
Posted 20 April 2007 - 09:30
"Det er ingen poeng i å bytte ut klinkene. De er jo massive, men om du vil kan du jo bytte de ut med bolter av skikkelig kvalitet, men ser somsagt ikke poenget med det."
Klinkene er de som skal ned i de hullene? Hva er jobben til de egentli?
Med klinker mente jeg de "glatte hodene" som holder ramma sammen.
#73
Posted 20 April 2007 - 16:35
http://www.offroad.n...w...c=63366&hl=
#74
Posted 22 April 2007 - 11:45
You dont stop having fun because you grow old, you grow old because you stop having fun.
Mo i Rana Offroad Team
#76
Posted 24 April 2007 - 08:23
http://www.offroad.n...w...c=63366&hl=
#77
Posted 24 April 2007 - 13:59
Har desverre lite med bilder, bilen er nå helsvart med interiør fra en tahoe (el skinnseter osv)
Var på EU kontroll i går og det gikk bedre enn forventet
Må skifte et hjul lager og sjekke bremsene (var litt skjeve ) ellers ok
Jeg måtte pusse ned hele bilen siden det var begynt å komme masse rust blærer under lakken og rusta hull på to av skjermen, skifta begge kanaler og ei dør, resten sveisa jeg. Nytt feste til belte på V side og noe sveising i dørk + +++
REIN TERAPI
Så stå på du kommer i mål til slutt du også
MVH Jimmy
#78
Posted 24 April 2007 - 16:39
http://www.offroad.n...w...c=63366&hl=
#79
Posted 24 April 2007 - 17:02
MVH Jimmy
#80
Posted 24 April 2007 - 17:10
http://www.offroad.n...w...c=63366&hl=