
Pinse treff 2004
#101
Posted 05 May 2004 - 23:00
#102
Posted 05 May 2004 - 23:00
Du får kontakte klubben da, de ligger på offroad.no linker, så finner du nok fort ut hva et medlemskap i Offroaders Hedmark inneholder..
Lykke til,

#103
Posted 05 May 2004 - 23:00

#104
Posted 05 May 2004 - 23:00
Off Roaders Hedmark arrangerer pinsetreff 28. til 30. mai, på Wolfroad 4x4 kjøreområde på Rena
Møt opp på Østre Æra camping fra fredag kl 1200, obligatorisk førermøte lørdag kl 0930 på parkeringsplassen.
Treffavgift for ikke medlemmer er for hele helgen kr 500,- og for enkelt dag kr 250,-
Kjørefeltet er åpent lørdag fra etter føremøte frem til kl 1800 og søndag fra kl 1000 til kl 1800
Treffet er åpent for kjøretøyer med totalvekt inntil 3.500 kg. og ATV med 4x4.
Alle kjøretøy SKAL ha min. 2 kg brannslukker. CB-radio kanal 16
" Dette står på Hovedsiden av offroad.no "
#105
Posted 05 May 2004 - 23:00

#106
Posted 06 May 2004 - 23:00
Kopi av melding:
men er det PÅBUDT med "cb-radio"???
Nei.....
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#107
Posted 06 May 2004 - 23:00
Kopi av melding:
.......alle bilene mine er OVER 3,5 TONN totalvekt.......
![]()
....untatt BMW'n til fruen.........men da må jeg nok montere winch på'n.....![]()
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
![]()
Opprinnelig postet av Chevy4X4Van
mine er og over skjønner ikke hvorfor det total vekt som teller og ikke
egenvekt





#108
Posted 06 May 2004 - 23:00
Hvorfor kan dere ikke heller sette en grense for maks tillatt egenvekt?, det er trossalt det som er avgjørende for hvor dypt bilen synker i myra, og hvor lett den blir å trekke ut igjen
#109
Posted 07 May 2004 - 23:00
Kopi av melding:
jeg ser at dette med vekt grense er et hett diskusjonstema det vi har lagt til grunne for vår vurdering er følgende
1. områdets beskaffenhet(vanskelig å kommetil medev større bergings kjøretøy)
2.slitasje på løyper samt tilførsels veier som er laget for et sommer aksellast på 2,5ton(da mange av løypene går i myrete terenng og vi kunn har tilatelse å kjøre i oppmerkede løyper vill tunge kjøretøy påføre løypene stor skade og vil bli ufremkommelige for andre)
3.berging (da vi eller grunneier ikke innehar matriell for berging av tyngre kjøretøy)
4.endelig tilatelse for området vil trolig ha denne vekt grense men
per dags dato kjører vi på dispansasjon
Har du en bil i grenseland så ta gjerne kontakt så tar vi en skjønnsmesig avgjørelse
mer info angående treffet kommer på ny åretOpprinnelig postet av jeep man
Er det noen av dere som faktisk har ringt og snakket med denne karen? Kan ikke tenke meg at det er noe problem å komme med for eksempel en Blazer som er regget OPP til f.eks 3501 kg for å gå som lastebil. Burde vel forøvrig ikke være så forbanna vanskelig å forstå at så vanskelig som det er å få til kjøreområder så er det bare å stryke de som styrer og steller med håra mest mulig. Krever de 3,5T grense, så er det sånn!!!
http://www.jeepsunli...line=1074693655
-Raymond
-88 Jeep YJ 258" 33" BFG MT 4" Procomp 7" Warnflares
-Rocky B230, Nå har`n Hiluxaksler og 35" på Beadlockfelger
#110
Posted 07 May 2004 - 23:00
Jeg tror heller ikke det at en Blazer eller Suburban hadde blitt nektet adgang, men det er jo bare å ta kontakt med dem og høre etter.
#111
Posted 07 May 2004 - 23:00
235 kilo i nyttelast, stod det der..
Vogna er registrert for 4 personer men da må jo disse siles etter vekt..
Vis alle er like halv fete som meg så kan jeg kun ha med to personer pluss en jerry kanne bensin og ei pølsepakke, øl har vi da ikke vekt kapasitet til...

Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#112
Posted 07 May 2004 - 23:00
:-)
Men på den annen side, sugga som da er 2900 kilo er tyngre (høyere egenvekt) enn mange andre biler som ligger OVER vektgrensa på 3,5 tonn, rett og slett fordi de har mulighet for mer last. Slik sett var du jo litt heldig med den lave nyttelasten. Kunne jo hatt 300 kilo til, så du fikk med deg ølet, men det ligger vel like godt nede på campingen som å være med i bilen ?
Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80
#113
Posted 07 May 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Men, Mad max... Du har jo bare 2hjustrekk på den !!!! Står i vognortet !!!!
Trenger jeg 4 trekk da??? he he he..
Når det kommer til det brune på flaske så ligger det tryggere i ØSA til ROGER'n....
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#114
Posted 08 May 2004 - 23:00


Tralla di stopper vel på ett sånn passe teit sted inne i de dype skoger som vanlig , kjedelig at morobrusen blir liggende der.....


Hmmm , de brune skal vel stå igjen på campen....??


Mimrebilde fra Rena.... Ække lenge igjen nå....

#115
Posted 14 May 2004 - 23:00



Det jeg prøvde å si er at nå går det fort til Rena



Time will show, som dem sier i amerika...
#116
Posted 14 May 2004 - 23:00
Selv også kun med 33" var den tyngre å få opp i fart !
Burde fått deg et sett 4,88 i diffene dine, så går kanskje dagene enda fortere også !!
Vidar, sjekker du om du har noen kolleger som er på vakt på angjeldende kjørerute ?????c :-)))))
Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80
#117
Posted 15 May 2004 - 23:00
Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)
#118
Posted 15 May 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Jepp, nå går det fort, så fort at det bare er å innse at det blir Pajero-treff i år også!
Ingen Rocky på Rena???
Time will show, som dem sier i amerika...
#119
Posted 16 May 2004 - 23:00
Noen som vet ?
Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80
#120
Posted 17 May 2004 - 23:00


Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)