Går 33X12.50 hjul på L200?
#21
Posted 26 December 2006 - 00:00
#22
Posted 28 December 2006 - 00:00
har noen av dere løftet karosseriet før på en slik? vor mye løftet dere?
er det torsjons fjærer på den forran som det går og justere opp litt på?
Noen som har prøvd og flytte bakakselen fra over bla fjørene til under?
#23
Posted 29 December 2006 - 00:00
#24
Posted 29 December 2006 - 00:00
Til slutt må du ta en forstillingskontroll fordi spissinga blir feil.
Cherokee XJ 4,0 HO -94.
#25
Posted 29 December 2006 - 00:00
Arguing on the internet is like running in the special olympics.
- If you win, youŽre still retarded.
http://www.offroad.n...ed/henning/logo henning.bmp
#26
Posted 29 December 2006 - 00:00
det tar med 10 min ca da og lage dem selv og er gratis. hat alu og dreierbenk på jobben.
Drivakslene på bilen står rett ut nå, gjore dem det på bilen din også?
Har noen her bilder av en L200 som er heisa og heva kaross 3"? er det noen flere måter og heve bilen på?
hvordan er det og flytte bakakselen fra over til under blafjørene bak?
#27
Posted 29 December 2006 - 00:00
Cherokee XJ 4,0 HO -94.
#28
Posted 29 December 2006 - 00:00
#29
Posted 29 December 2006 - 00:00
Skal du ha på 33" uten subbing og drit tror jeg det holder med et 2" bodyløft i tillegg. Ikke noe av dette blir godkjent!
Cherokee XJ 4,0 HO -94.
#30
Posted 29 December 2006 - 00:00
så om jeg heiser 3" så skulle det holde + 5cm forran på torsjons fjøringa..?
det er bare sanne spor (splains) på torsjons fjørene eller??
Takker for svar!
#31
Posted 29 December 2006 - 00:00
Det er foran skjermbuene blir trange, bak er det romsligere.
Ikke bodyløft mer enn du må, skjær heller inn til beinet.
Cherokee XJ 4,0 HO -94.
#32
Posted 30 December 2006 - 00:00
#33
Posted 30 December 2006 - 00:00
Det var vel Henning eller Hardkåre som la ut dette her? De finner det nok til deg hvis du spør pent :-))
Cherokee XJ 4,0 HO -94.
#34
Posted 30 December 2006 - 00:00
Kopi av melding:
Skjønner det men disse bilene er ikke noe godt utgangspunkt for mye heving. Glem det med å bygge om til SPOA, du får ikke heva tilsvarende foran. Det greieste er å sette på Toyotasjakler bak, stramme torsjon 4-5 cm og å skjære ut maks i blekk og plast foran. Da får du på 32-11,5-15 på 8" felg uten subbing. Du vil trenge breddere!
Skal du ha på 33" uten subbing og drit tror jeg det holder med et 2" bodyløft i tillegg. Ikke noe av dette blir godkjent!
Cherokee XJ 4,0 HO -94.
Opprinnelig postet av Buhund
Dette er sannheter med moderasjoner.... Se på Reveænka sin, godkjent med 35" , hvis jeg ikke tar helt feil. Går det på en går det på alle. Men skal det gå på alle bør nok alle oppføre seg bra, og ta en tur eller 40 til BT....
L200 min starter ikke den.... Jo, forresten......
#35
Posted 30 December 2006 - 00:00
tenkte bare og ha den frem til våren eller noe..
skal jeg heve den så den er i vater på torsjonen så må jeg heise mere enn 5cm. og det var vel ikke anbefalt?
når dere sier 5 cm menert dere da fra hjulbuen og ned til hjulet eller måler dere ett annet sted?
#36
Posted 31 December 2006 - 00:00
-----------------------------------------------
_LA1FPA_
#37
Posted 31 December 2006 - 00:00
Har aldri hørt at Fjällasport bygger om eller får godkjent 35" på disse.
Cherokee XJ 4,0 HO -94.
#38
Posted 31 December 2006 - 00:00
Er det noen som har ett mål fra bakken og opp til traversjen på en l200 som er hevet på torsjon fjøringa?
å si att jeg kan heve den ca 5cm blir litt uklart når dere ikke veit hvor høy den er fra før av..
Om noen kan gi meg det målet, så skriv hvordan hjul som står på..
#39
Posted 31 December 2006 - 00:00
Men dette var ikke tanken bak dette prosjektet, så da er det da vel bare å kjøre på.
Skal du bare ha den frem til våren er det da ikke noe problem, Skru til den er i vater. Hvorfor tenke på om det holder eller går i stykker hvis det bare skal være et midlertidlig leketøy?
L200 min starter ikke den.... Jo, forresten......
#40
Posted 31 December 2006 - 00:00
men om jeg heiser mye på torsjon fjøringa, er det sånn att det ryker med en gang eller er det bare att slitasen øker. har holdt en del på med drivknuter på fwd bilem men der har man ikke det problemet med heving. mest senking der