Bakdelene med 2.5TD er tilgangen til brukte deler, stort sett lite utstyr og den kjipeste fordelingsgirkassa.
2,1 TD er som Amund sier ikke en dårligere motor, men det er enda værre å finne brukte deler, og den er sinnsykt Lat.
Det koster det ca 5 kr mila mer å kjøre 4,0HO enn 2,5TD men kostnadene for å holde en slik motor i stand er myyye lavere. På slike gamle motorer er det bedre å velge en 4,0 da får du en mer avansert fordelingskasse, mer utstyr og PULVER
Skulle jeg kjøpt bilen ny i 96 ville jeg valgt diesel men når bilen er 10 år og har trilla 200K+ så er nok bensin det beste alernativet.
Så skal du få et helt gratis bruktbilkjøper tips... det er bedre med en bil som har trilla 180-200 og fått den storservicen som 99% av biler har rundt denne km standen, enn en bil som har trilla 170 og ikke hatt den servicen
Arguing on the internet is like running in the special olympics.
- If you win, youŽre still retarded.
http://www.offroad.n...ed/henning/logo henning.bmp









