En må kjøre litt forskitig med sveise sperre bak, det er ikke bare å kline gassen i bånn:-)
Navara01`s utendørsgarasje
Started by
Navara01
, Feb 11 2007 13:39
49 replies to this topic
Posted 08 May 2007 - 15:26
Billøs, men ikke hjelpeløs!
Posted 08 May 2007 - 16:02
QUOTE(ingos @ 8 May 2007, 15:26) <{POST_SNAPBACK}>
En må kjøre litt forskitig med sveise sperre bak, det er ikke bare å kline gassen i bånn:-)
Arti`kar du
Nå har offroad bilparken min ekspandert!!
Ny 2006 Patrol på 35" er ankommet i tillegg til Y "eldre" 60 .. Ta en titt innom garasjen min, "Ulvehiet"
Eller i mitt galleri, "link til galleri"
Ny 2006 Patrol på 35" er ankommet i tillegg til Y "eldre" 60 .. Ta en titt innom garasjen min, "Ulvehiet"
Eller i mitt galleri, "link til galleri"
Posted 08 May 2007 - 17:22
QUOTE(ingos @ 8 May 2007, 16:26) <{POST_SNAPBACK}>
Ja jeg merket det at man ikke kan kjøre som man pleier.
Du vet ikke om fjærene foran må forlenges for å få den høyere du da?
Offroad-bilder og filmer her
Posted 12 May 2007 - 20:42
Konklusjonen er klar! Fjærene framme må også forlenges for at den skal bli høyere. Kjører nå med en orginal framfjær, og en som er forlenget. Forskjellen er på 30mm. Har montert en spacer på 3cm på den øvre lenkearmen på begge sider.
Det ble en veldig fin høyde på den nå! Eneste ulempen er at 31" dekka ser frykelig små ut nå..
Bilder kommer om ikke lenge
Det ble en veldig fin høyde på den nå! Eneste ulempen er at 31" dekka ser frykelig små ut nå..
Bilder kommer om ikke lenge
Posted 12 May 2007 - 21:02
Da er bare å legge ut bildet, venter venter:-)
Posted 12 May 2007 - 21:42
Er en her på forumet med nen nye 33" MT/R til salgs nå
Og - ja: Vi vil ha bilder! Men hvordan går det med trekkvogna?
Kommer du til Svarstad imorgen? Ikke lange turen for deg.
Og - ja: Vi vil ha bilder! Men hvordan går det med trekkvogna?
Kommer du til Svarstad imorgen? Ikke lange turen for deg.
Edited by Rett til himmels, 12 May 2007 - 21:43.
Posted 12 May 2007 - 22:16
Den ble litt høyere bak enn foran, men ikke så ille som det ser ut som på bildene. Ordnes med noen litt tykkere spacere.
Skulle gjerne kommet en tur i morra, men nivan er ikke helt klar. Må montere dempere bak, og en stropp som stopper akselen i å bevege seg for langt nedover.
Tror 33" hadde passet veldig bra i forhold til høyden den har nå, men er redd for at den vil bli veeeldig lat! Nivan har ikke mange hestene orginalt, men jeg tror også halvparten av mine har blitt hudemat gjennom de siste årene.. Virker ihvertfall sånn
Skulle gjerne kommet en tur i morra, men nivan er ikke helt klar. Må montere dempere bak, og en stropp som stopper akselen i å bevege seg for langt nedover.
Tror 33" hadde passet veldig bra i forhold til høyden den har nå, men er redd for at den vil bli veeeldig lat! Nivan har ikke mange hestene orginalt, men jeg tror også halvparten av mine har blitt hudemat gjennom de siste årene.. Virker ihvertfall sånn
Posted 13 May 2007 - 07:30
Se der ja, det var bieln sin som kommer seg fort:-) Den hadde nok gledd 33", men stakkars hjullagerene når du kjører med sveisa sperre.
Posted 14 May 2007 - 11:07
QUOTE(ingos @ 13 May 2007, 08:30) <{POST_SNAPBACK}>
Se der ja, det var bieln sin som kommer seg fort:-) Den hadde nok gledd 33", men stakkars hjullagerene når du kjører med sveisa sperre.
Den har ikke sperre nå. Skal se hvordan den tar seg fram uten, før jeg evt setter inn diffen som er sveisa igjen!
Posted 07 May 2008 - 18:50
Det første jeg tenkte på når jeg så de siste bildene der, var Cayenne.. Ikke ta det som en fornærmelse!
Det var noe med formen og lyktene (hullene) framme...
Og ser nå at tråden er ca 1 år gammel. Jaja.
Det var noe med formen og lyktene (hullene) framme...
Og ser nå at tråden er ca 1 år gammel. Jaja.
Edited by Plomma, 07 May 2008 - 18:51.