Kopi av melding:Kopi av melding:Yep! Bare å si i fra så kan jeg sjekke pris. De både henter og leverer.
Fikk lakkert Opel Omegaen min som var hvit og rustete sist sommer. Nå er den lakkert i en 2005 BMW perlemor lakk. Jobber på lastebilverksted selv og "gutta på gølvet" har gått den NØYE etter i sømmene. De sier at "ingen" i Norge har orka å legge ned så mye arbeid i jobben som er gjort.
Bilen er lakkert inne i dører, panser, bakluke og til og med ned langs motoren. Nesten umulig å se at den har vært hvit.
Så hvis det er interresant bare kontakt meg på PM eller per telefon (92 09 45 71)...
Always expect the unexpected!
Opprinnelig postet av Bøtteknott
|
Hva betalte du for dette da?
hvorfor ha stor bil, når dekkene ser større ut på en liten??
Opprinnelig postet av j0han5en
|
Betalte vel ca. 25.000. Men da må man ta med i beregningene hva som ble gjort. Bilen er lakkert "over alt" og den er lakkert med perlemor lakk. Som sønnen til en mekaniker på jobben sa (han er en rimelig oppegående lakkerer): "Først og fremst har jeg ikke tatt det på meg og om jeg skulle gjort det så hadde det blitt MINIMUM 40.000,-"
Og Omega er en stor bil. Vet ikke hva slags bil du vurderer å få lakkert men garanterer at du kommer bra ut av det.
Få tatt noen digitale bilder av bilen, få med hvilken farve du vil ha(helst med fargekode), og noen nærbilder av eventuelle skader/rust og gjerne n oen beskrivende ord om bilen og dens tilstand.
Men vi kan vel ta ting per PM og mail hvis det skulle være noe for deg og din bil?
Dere er alle velkomne til å komme med forespørsler for prisoverslag!
Always expect the unexpected!