Kopi av melding:
Grattis Henning!
Om du vil, kan jeg og sukien si hei til deg når du kommer og henter den. Snakka med Harald, så han sa du skulle komme. Han husket ikke navnet i farta, men sa du var fra Harstad og skulle bruke deler på en LJ...ikke vanskelig å kople da!!
Fin bil, det var jeg som tok bildene av den...lite rust på karossen osv, så hadde jeg hatt plass hadde ikke du eid denne nåMEN det har jeg altså ikke... Griner nesten ved tanken av at en så bra bil skal bli slakta...sukk...skal du ha sklter på LJ'en? Trur ikke du får den godkjent uten videre med 413 motor, men går bra med 410.
Opprinnelig postet av Zuki
Skal først å fremst bruke front fangern å felgan..... Får ikke godkjent LJ med hverken 410 eller 413. Ætter å ha prata med han naboen din, å tenkt litt så e æ kommen fram tel at æ skal fixe den 413 å få skilta på dein, de e tross alt ei stuin t æ bi å trenge dela tel LJ`n Han meinte biln bære va å hive på dynamoen eu godkjenne å få skilt tel:)
Klart du å zukien kain hilse på, har du et nummer æ kain ringe? sein mæ ei mld på 959 45 220
Dein som har mæst når han dør han vinn!
Pynt e for homsa å småpie!