Mæjus sin "garasje" 88mod Chevrolet K1500 Sportside 5,7 V8
Posted 16 April 2008 - 17:51
Nå har du lura meg inn på LMC, og jeg ender vel opp med en hel haug med ting jeg EGENTLIG ikke skulle ha - og det jeg egentlig SKULLE ha ender jeg opp med å kjøpe i norge. haha
Life is pain - get used to it!
Kai
08 Tahoe
14 Tesla Model S
73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"
Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum
Posted 16 April 2008 - 19:03
Nå har du lura meg inn på LMC, og jeg ender vel opp med en hel haug med ting jeg EGENTLIG ikke skulle ha - og det jeg egentlig SKULLE ha ender jeg opp med å kjøpe i norge. haha
Life is pain - get used to it!
Welcome to my world Da bare bestiller du alt derfra da. Mye billigere!
Hva har havnet på lista di så langt da?
Ellers noen planer for bilen din?
Ser nok ut som e må få kjøpt meg et sånn girkasse oppheng e å. Tror e har samme problemet som du hadde. Et harde overganger ved lav fart. Kjøpte du d her i norge? Hvor mye ga du?
Må nok bestille noe mer e, så fort lønninga ruller inn. Har en del overtids penger som må brukes
Edited by mæjus, 16 April 2008 - 19:06.
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?
Min Chevy og Eks Ford garasje
Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com
Posted 20 April 2008 - 23:53
Var så fint speilbilde, så var nødt å ta et bilde
Så denna lille saken i lindesnes.... Trenger vel ikke si noe
Detta e altså d kompisen min kaller en Amazon. Skulle kjøre fra Stavanger til Stockholm med den, men måtte gi seg allerede i arendal da lagerene i til veiva røyk. En svenske med stort mot Bilen har stått i Arendal siden mai i fjor, så var vel kansje på tide å begynne på den
Motoren har hatt lengre turer en bilen(Arendal-Stavanger-Arendal) så nå e den overhalt å skal forhåpentligvis starte
Ekte work truck(rullende verktøykasse )
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?
Marius S. Markussen
Mob 95928863
Posted 02 May 2008 - 20:54
En kompis av meg trodde kansje felgene mine hadde vært fin på hans plast rakett(Celica)..... Han e som kjerringer, klarer ikke helt bedømme størrelser...
Edited by mæjus, 02 May 2008 - 20:46.
Marius S. Markussen
Mob 95928863
Posted 05 May 2008 - 00:01
T2'en var kul.. Likte løsningen for å unngå at vinduene blir blåst ut
Er den kjørbar?
www.terrengbil.com
Posted 10 May 2008 - 14:50
T2'en var kul.. Likte løsningen for å unngå at vinduene blir blåst ut
Er den kjørbar?
Ja, han skal ha respekt for d. Han måtte haike fra Arendal til Larvik med trailer, hvor en kompis kom å henta han (heile veien fra Göteborg) D e kompis d
Bilen e et vrak etter min mening, men finnes nok folk som ser på den som et prosjekt, mer enn et vrak
Tviler sterkt på at den e kjørbar. Men vet jo aldri
Marius S. Markussen
Mob 95928863
Posted 10 May 2008 - 15:32
Posted 11 May 2008 - 03:16
Veldig godt mulig, for den har ikke stått der så lenge. Et halvt år eller no
Marius S. Markussen
Mob 95928863
Posted 02 July 2008 - 12:01
Send meg en PM med bud
Marius S. Markussen
Mob 95928863
Posted 03 July 2008 - 00:51
Edited by Offroad King, 03 July 2008 - 00:53.
- 07 Toyota Hilux 37" AT
- 87 Toyota Hilux 38" Allpro V8
Posted 03 July 2008 - 09:10
Ja d var ved den "lille" rundkjøringa ved Lindesnes e så den
Marius S. Markussen
Mob 95928863
Posted 12 August 2008 - 14:08
Nå skal jeg ha aluplater baki subben! Blir pent og rent.
...pluss at jeg slipper å rense teppet da ........
Posted 13 August 2008 - 12:22
Nå skal jeg ha aluplater baki subben! Blir pent og rent.
...pluss at jeg slipper å rense teppet da ........
Jo takk skal du ha. Angrer ikke en plass på at e gikk for noe sånt, utroli lett å holde reint for min del(ikke så bra i en subb) Sprøyter bare på avfetting, og bruker høytrykkspyleren, så blir d rent å pent. Men d kan så sies at platene vil aldri forbli så blanke
Nå har bilen fått svarte Westin stigtrinn(kjøpt av cowby) og tak-konsoll(kjøpt av Sub29 aka Slettet bruker )
Bilder kommer etterhvert. Å for di som har en "gammel" chevy (88 og opp til 94) så e d ingen problem å montere tak-konsoll. Trenger bare å kappe vegg litt plast på konsollen, og ikke minst finne riktig lengde på skruer. Så bare skru den rett opp i taket. I mitt eksempel ble d utmerket
Marius S. Markussen
Mob 95928863
Posted 13 August 2008 - 12:36
Denna e vel byggd i Bodø av lyd på hjul. Trudde faktisk den va bidd skrota. Artig å sjå
Edited by AMan, 13 August 2008 - 12:36.
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!
Posted 13 August 2008 - 15:05
Ja den "lever" den. Så forrrige gang e kjørte forbi, så stod den med fronten ned i grøften, på halv tolv. Sikkert noen jævler med full av F somm hadde lite å gjøre
Marius S. Markussen
Mob 95928863
Posted 26 August 2008 - 08:12
Nå har bilen fått svarte Westin stigtrinn(kjøpt av cowby) og tak-konsoll(kjøpt av Sub29 aka Slettet bruker )
Bilder kommer etterhvert. Å for di som har en "gammel" chevy (88 og opp til 94) så e d ingen problem å montere tak-konsoll. Trenger bare å kappe vegg litt plast på konsollen, og ikke minst finne riktig lengde på skruer. Så bare skru den rett opp i taket. I mitt eksempel ble d utmerket
Sjelden en har ting baki suben som er så møkkette at det trengs å vaskes med høytrykk og avfettingsmiddel
Posted 18 September 2008 - 22:45
Litt modding må til. Den e laga for lite skilt, men e tenkte å fjerne den delen og heller lage den til for standard skilt. Vet d går ann å inn til BT å vise den, men då henger di seg sikkert opp i noe.
Marius S. Markussen
Mob 95928863
Posted 28 September 2008 - 22:44
Marius S. Markussen
Mob 95928863