Gå til innhold



Foto

Prosjekt onboard Air.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
22 replies to this topic

#21 yeyeye

yeyeye

    londonbusseier

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 24 April 2007 - 21:38

QUOTE(Frank @ 24 Apr 2007, 08:17) <{POST_SNAPBACK}>
En York 210 gir 250 til 300 l/min. Vet ikke hva Sanden gir.




Oi oi leverer de virkelig såpass ja! Det er jo det samme som en hobbykompressor gir jo, da burde det være topp til slik bruk, tåler vel en liten muttertrekker også da! dribble.gif . må vel se om jeg skaffer meg en jeg også da, selv om de nesten blir overkill på dobbeldekkeren!



AR
oohh! silly me, again...

#22 TESZJ

TESZJ

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 697 Innlegg:

Posted 25 June 2007 - 08:17

Noen oppdateringer på denne tråden?

Hadde vært kjekt med "smørbrødliste" over ting og tang en trenger for å gjøre denne konverteringen, og også en liten status på hvordan det funker (funket?).
mvh
Tor-Erik

1991 XJ 4.0L HO Limited, (x) 1986 Lada Niva 1.6, (x) 1988 YJ 4.2L , (x) 1996 ZJ 2.5 TD, (x) 1989 XJ 4.0L
JEEP.com 4x4 Basics - JEEP 4x4 systemer - JEEP Forum.com - NAXJA.com - 4WD.com - Quadratec.com - Konvertering
_

#23 mastermedic

mastermedic

    Master of medics.

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 830 Innlegg:

Posted 25 June 2007 - 16:35

Er litt treig grunnet mye rart utenom Jeepe'n min (barn, kjærring, jobb og slike ting).
Nå er det egentlig bare å kople til manifolden.

Nesten alle brytere er på plass, luftslanger er på plass, tanken er på plass.
Jeg valgte å kjøpe en ordntlig tank med elektrisk kompressor.
Har bestemt meg for å la tanken bli fylt av både elektrisk og AC kompressoren, med dette skulle det gå mye raskere å fylle opp tanken. Egentlig bare tøys, men da har jeg jo sekundær retundans laugh.gif .



Luftfilter, vannutskiller og tåkesmører på inntaket.


På uttaket har jeg standad luftnippel (6mm industri) som går rett i pressostaten.


Tanken er plassert bak baksetet, med alle luftslanger gjennom rammevangene i plastrør.

Blir litt spennende å starte opp med AC, snart klar! .....................oppdatering følger snart..


P.s. åssen olje skal det være i tåkesmøringa til linden kompressoren?? noen som vet?
......Dæven.... det smalt i bilen....... STOPP for faen,,