Denne bilen er nå solgt.
Dette er min første 4x4 bil. Den har siden jeg kjøpte den gått gjennom en større forandring. Det har blitt en del oppgraderinger. Bilen har fått OME hevesett, 33x12,5-15 på 10x15. Det er montert IC, 3" eksos og power filter. Bilen har fått bredere fra B. Jørgensen, disse er av glassfiber. Det er også montert en Warn M-8000 vinsj på bilen med orginalfeste. Videre er bilen oppdatert med fjæret understell i stolene fra 86 mod. Ellers så har jeg gjort en del utskiftinger i foraksling(simmeringer, skrapering knokkelhus og kingboltlager) Bilen har også fått ny dynamo på 35 amp (org 25 amp) Mye tekninsk er fikset. Skiftet skjermer og hjulbuer bak. Sjekk gjerne denne linken http://gammel.offroa...=ShowDB&id=6524

Dette er min 4x4 nr to... Den ser helt for jævlig ut utvendig men er i forbløffende bra tekninsk stand. Vi hadde en slik bil hjemme for noen år siden, så jeg er ikke helt ukjent med bilens nykker... Men når alt fungerer er det en veldig behagelig bil. Masse plass (bilen er omreg fra kombi til personbil=ikke skilleveg) så det er vel bortimot det største som er å få som stv.
Jeg har gjort en del med den men ikke så mye som er synlig. Bilen har fått nye dyser da disse var noe slitt. Utrolig forskjell etter byttet. Det som er synlig på bilen er montering av nye lykter i hele fronten å en bugshield (fra LMC Truck) CC virket heller ikke så bryteren på rattstammen er blitt byttet. Nå funker cc.
Edited by 1911, 12 May 2011 - 14:55.