Får skrive litt her jeg også da.
Det er altså jeg som var forrige eier av patrolen, jeg hadde den ca. et halvt år.
Forrige eier skrytte av all rustsveisinga som han hadde gjort, ramma var rustfri og fin, han så tom. at han hadde heist opp bilen bak og tømt olje inn i ramma "Så den er helt fin"

.
Jeg kjøpte den også usett, og henta den i Bergen i god tro.
Hadde store planer om OME, 33" dekk, rakrør++. Hadde kontakt med BT ang dekkendring men alle vet hva de mener om det. Siden arbeidslysta ble borte når vinteren kom, og siden jeg ikke har oppvarmet garasje ble planene utsatt til våren.
Når jeg kom hjem med bilen tok jeg den med meg på grava på jobb og byttet all olje og smurte.
Jeg gikk jo da under bilen og tenkte faktisk at jeg skulle finne en hammer og banke litt på ramma, men siden magen rumlet etter middag og selger var så overbevisende om at ramma var fin så trengte jeg att det ikke var noen vits i.
Når våren kom fant jeg ut at jeg skulle prøve å selge bilen, siden jeg hadde får lyst på noe nyere. Viste jo at Øystein hadde vært på utkikk etter en slik lenge og kontaktet han, jeg opplyste om fremaksling og det av rust jeg viste av + sendte en del bilder. Fikk beskjed om at han kunne komme og hente den førstkommende helg, men jeg sa han kunne vente ei uke til, så lørdag den 30. Juni møtte jeg en fra nord på togstasjonen på Lillehammer...
Resten av historien er i denne garasjen.
Virkelig synd at den skulle være slik

, men med slik arbeidslyst og pågangsmot er det ingen sak.
Det kommer sikkert til å bli en skikkelig grom bil som jeg kommer til å ange på at jeg solgte.
Hilsen Øystein