DanVito sin Patrol sjå
Started by
TVERFJELL
, Oct 14 2007 01:25
173 replies to this topic
Posted 27 May 2009 - 08:27
Har du montert i natt??? Kom dæ på nissan å finn pris på endeledd...
Posted 28 May 2009 - 18:03
QUOTE(1911 @ 27 May 2009, 09:27) <{POST_SNAPBACK}>
Har du montert i natt??? Kom dæ på nissan å finn pris på endeledd...
Næi men har prøvd den må modifisere litt så blir det bra Vært litt å styre med på jobb så har ikke rokke dit bort.
Sjåen
D.Tverfjell
If you can't fuck it, screw it!
Posted 01 June 2009 - 21:33
QUOTE(DanVito @ 1 Jun 2009, 20:50) <{POST_SNAPBACK}>
Da va LT i boks
Jævlig braaaaaaaaaaa! Jo flere vi blir jo bedre e det! Da e vi i værtfall 3 finnmarks bila!
Posted 05 June 2009 - 21:47
Da kan du føle deg ganske trygg på at feste holder! Konge bra at du e i rute...... Æ har nu med mæ trådløs fjærnstyring til min vinsj hjem fra Oslo.
Posted 04 July 2009 - 00:01
Trur æ må få skaffa mæ et kamera før Finland tur'n så man kan ta litt bilder underveis, kunne jo vært kjekt å ha når man skal skru også så man kan dokumentere litt mere en man har gjort tidligere har en tendens til å glemme å ta bilder når jeg skrur å styrer
Vinsj fangeren ser ut til å ha funnet sin plass nu som den e testa litt mer, monterte den med vilje helt in i fronten på bilen det viste seg å ikke være så dumt da den ble strekt ut ca 4 cm og sitter nå perfekt i følge mine amerikanske øyenmål
skulle gjerne fåt skifta alle kule leddene i forstillingen men siden min lokale nissan forhandler ser ut til å ha glemt av det å jeg har had hodet fult av andre ting får det vente må bare presse fett oftere
høyre bakdør å skjermutvider er heller ikke fikset mest pga at jeg å bilen er 50 mil unna hverandre fortiden. nån som har ei dør å selge ta kontakt
Vinsj fangeren ser ut til å ha funnet sin plass nu som den e testa litt mer, monterte den med vilje helt in i fronten på bilen det viste seg å ikke være så dumt da den ble strekt ut ca 4 cm og sitter nå perfekt i følge mine amerikanske øyenmål
skulle gjerne fåt skifta alle kule leddene i forstillingen men siden min lokale nissan forhandler ser ut til å ha glemt av det å jeg har had hodet fult av andre ting får det vente må bare presse fett oftere
høyre bakdør å skjermutvider er heller ikke fikset mest pga at jeg å bilen er 50 mil unna hverandre fortiden. nån som har ei dør å selge ta kontakt
Sjåen
D.Tverfjell
Posted 20 July 2009 - 21:59
Tusen takk for filteret! Uten det tror jeg bilen hadde dratt hjem på flakbil om jeg ikke hadde fått tak i på annet vis...
Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
Posted 21 July 2009 - 00:08
QUOTE(wazzza @ 20 Jul 2009, 22:59) <{POST_SNAPBACK}>
Tusen takk for filteret! Uten det tror jeg bilen hadde dratt hjem på flakbil om jeg ikke hadde fått tak i på annet vis...
Ingen årsak Skal ta en skift på min nu denne uka den begynte å lekke som bare f... nu
Sjåen
D.Tverfjell
Posted 23 July 2009 - 16:02
Gikk det greit å kroke seg gjennom landskapet med lang patrol da? Bilder?
Posted 23 July 2009 - 20:05
QUOTE(PzKpfw @ 23 Jul 2009, 17:02) <{POST_SNAPBACK}>
Gikk det greit å kroke seg gjennom landskapet med lang patrol da? Bilder?
Tja stortsett fornøyd må æ vel si jik jo litt bedre en forventa da må bare innrømme at man va veldi skeptisk til tider men det e vel det som heter utfordring men det hadde ikke gjort noe om den var kort å litt høyere eller bare høyere
Pat i gjørme
Finner bilder i linken tatt av Jyrvi Järvinen
Sjåen
D.Tverfjell
Posted 23 August 2009 - 20:45
Snakket med C3 ang Setermoen treff i dag. Hørte du måtte melde avbud:-( synd men sånn e det med jobb noen ganger.