Å ha litt overkapasitet på fuelflowen er utmerket for temperaturen i pumpen og for PMD'en. Om Holley Blue er litt overkill kan man jo diskutere.
Skulle man hatt en fødepumpe som bare leverte den dieselmengden motoren bruker ville man jo ikke få noen dieselstrøm "tilovers" for kjøling.
Jepp. morsomt med litt debatt.
V8 det skulle da bare mangle at GM plasserte inn en fødepumpe for bare bensin i en Subb diesel, eller mener du noe annet siden du etterlyser sertifikatet?
Du må nok tro om igjen hvis du tror diesel ikke brenner. Jeg ville ikke satse på det. Det er forøvrig ikke alltid en dieselmotor stanser så umiddelbart, du er kanskje også mer opptatt av å redde deg og dine i et branntilfelle.
Hvor er den fødepumpa som leverer akkurat nok til det motoren bruker? Nåja, men det er ikke poenget. Har du returstrøm leverer fødepumpe og transferpumpe mer enn motoren forbruker. Og har du returstrøm på full effekt, om den er aldri så liten, så har du nok kjøling til PMD. Du har visst ikke fått med deg at diesel til forbruk også kjøler. Det går jeg ut fra du enkelt greier å regne deg frem til.