Gå til innhold



Foto

BEACHTUR 2008


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
85 replies to this topic

#21 Bergum

Bergum

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 Innlegg:

Posted 20 November 2007 - 08:45

QUOTE(malvin @ 19 Nov 2007, 23:20) <{POST_SNAPBACK}>
Må man melde seg på når man ikke skal ha med seg bil??


I såfall må du ha med deg matpakke på stranden.
Pengene innebefatter varmt måltid.
________________________________________________________________________________
_______
Bjarne Bergum - Tlf 9012 3748 - Samurai 1,9td - Dieseldyret's hjemmeside
Medlem 135 i Suzuki 4x4 Club Norway

#22 TURBO TJ.

TURBO TJ.

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 149 Innlegg:

Posted 20 November 2007 - 19:22

Hvor er det overnatting.... Er det hotell/kro eller telt............???

#23 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 20 November 2007 - 20:13

Det blir hotell i Løkken på oss, aternativer som telt er ikke vurdert, det vil bli avklart hvilket hotell i helgen, såfår vi se om de har plass.

Hilsen Lasse.
Innomhusteltforeningen


P.S.: DET LIGGER LINK TIL INBYDELSEN PÅ PIRATE, DER ER DE FLESTE SVARENE PÅ DE FLESTE SPØRSMÅLENE

Edited by vaktmester, 20 November 2007 - 20:15.

Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#24 Blom

Blom

    Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 21 November 2007 - 21:32

Det er allerede rimelig fult i Løkken, så jeg klarte å snakke de 2 siste rommene på ett av hotellene.

Litorina var stappfult...

Så da har jeg gitt videre det ene rommet til Bernt S.

For dere andre så foreslår jeg å begynne å ringe asap, ved å vente må du gjerne et stykke unna Løkken for å bo. Husk det er ikke sesong for noe der nede i Løkken på den tiden, så det er mye som ikke er åpent.

#25 Bernt S

Bernt S

    Direktør

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1619 Innlegg:

Posted 22 November 2007 - 10:12

Så da har jeg gitt videre det ene rommet til Bernt S.

takk for det Blom. Da er jeg den heldige eier av et 3-4mannsrom et sted i Løkken biggrin.gif blink.gif

Har også reservert plass på fergen en bil og to pers...
Kanskje det blir Suki Racing i Danmark...

KNA Offroaders Hordaland
 


#26 Paul Håkon

Paul Håkon

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 869 Innlegg:

Posted 22 November 2007 - 11:00

Da har jeg betalt treffavgift og t-skjorte smile.gif
-Offroaders Hordaland - Modalen kjørefelt-


87 Toyota Land Cruiser BJ75

#27 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 22 November 2007 - 18:39

QUOTE(Bernt S @ 22 Nov 2007, 10:12) <{POST_SNAPBACK}>
Så da har jeg gitt videre det ene rommet til Bernt S.

takk for det Blom. Da er jeg den heldige eier av et 3-4mannsrom et sted i Løkken biggrin.gif blink.gif

Har også reservert plass på fergen en bil og to pers...
Kanskje det blir Suki Racing i Danmark...


På grunn av at noen ikke har roen, er det ikke sikkert vi havner samme sted, siden noen begynte, så har jeg som reiseleder i Team Antistress bestilt 4 rom til oss, forskjellen mellom oss Bernt er at jeg vet hvor jeg skal bo, og der er det virkelig fint. Kun 3min og 47sekunder til torget (til fots, med bil, 6min og 12 sek) Vi har i all enkelhet engasjert et dansk foretak til å i god tid merke løyper fra bostedet vårt til Allan og Pakkhuset.
Vi satser på å hemmeligholde navnet på boenheten etter påtrykk fra etablissementets eiere, disse ønsker å holde sitt celebre besøk skjult så lenge som mulig på grunn av paparazziflommen som vil komme.
Så derfor, er helgens planleggingsmøte endret til et møte med åpen agenda, eller som det er kommet noen utsagn om, kanskje vi burde bestille buffet på båten, kanskje det blir for lite mat? Det går rykter om at pølsene er litt for korte!

Hilsen Lasse
Rolig og behersket
Avsatt reiseleder i Team Antistress
Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#28 Bernt S

Bernt S

    Direktør

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1619 Innlegg:

Posted 22 November 2007 - 19:10

Hi ha..... skjønner koffor eg ikke blr tatt opp som medlem biggrin.gif biggrin.gif
Men rom og ting er laget for å avbestilles.......utenom arb da....
vet ikke hvor jeg skal bo vet ikke helt hvor løkken er vet bare at danmark er sydover og badebuksen er nesten pakket...tror jeg-

Hilsen Bernt som kanskje har mange rom i damnark og som skal prøve å dilte etter en reiseleder uten å lage for mye pølser dribble.gif biggrin.gif

Ps når starter bufeten på båten? er litt sulten..




Ps glemte en liten ting liker helst å sitte ved vinduet under buffeter dribble.gif dribble.gif

KNA Offroaders Hordaland
 


#29 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 22 November 2007 - 19:22

Kjære Bernt, du er ikke tapt bak en vogn, prøvetiden forlenges for hvert treff, du må skjerpe deg, alle vet at buffeten begynner etter pilsen og rett før vi går og spiser.

P.S.: Det er ikke så farlig med pølsen som er for lang, da trenger man bare en kniv.

Vil avslutte dette innlegget med å ønske alle som ikke vet hvor de har rom lykke til!!!!!!!!!!!!!!

Hilsen Lasse
The Buffe`t man


Trenger vi egentlig hjerne, er det ikke nok at vi vil gjerne???

BANGING A FAT FORD IS LIKE BEATING CHICK, WE DONT DO IT!!!

Ved vinduet under buffeten, jeg har hørt at det er ikke flere vinduer igjen jeg.

Hilsen Anonym
Har vindu.

Edited by vaktmester, 22 November 2007 - 19:17.

Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#30 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 22 November 2007 - 21:50

Siste nytt fra Team Antistress:

Vi har etter påtrykk fra deltakere/medlemmer valgt å erstatte reiselederen som ble avsatt i går med en ny, dette var ett helt nødvendig tiltak som måtte gjennomføres pga. den hektiske aktiviteten som har vært i det siste, dessverre ble den nye reiselederen umiddebart avsatt av det styremedlemmet som antageligvis har flest stemmer og den avsatte reiselederen ble igjeninnsatt og avsatt igjen. (leser du fremdeles? jeg sitter bare og øver meg på pc-skriving) Reiseorganisatoren ble meget indignert, avsatte seg selv, tok tak i telefonen og ringte til seg selv for å få gode råd, saken løste seg ved at en enighet ble oppnådd om at alt skulle være som det var i går og da er det det er.

Hilsen Lasse
Nyhetsformidler
Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#31 Bernt S

Bernt S

    Direktør

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1619 Innlegg:

Posted 23 November 2007 - 09:04

Det var bra det ble en ordning på det.
Trodde nesten et øyeblikk at Teamet hadde latt seg affektere av en rocky som bare ble litt ivrig.
Blir reise programmet publisert på nettet eller kommer det i posten?

Hilsen Bernt som snart står i kø for å rekke buffeten...

KNA Offroaders Hordaland
 


#32 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 23 November 2007 - 15:22

Reiseprogrammet til Team Antistress blir sendt ut som et 23 siders eget bilag i Adresseavisen før 1. April 2008, dette vil være i 4 farger spesialdesignet av den kjente designeren Vacht Meister, den mest berømte samtidssurrealist som er kjent for sine verker som: Gule spor i snøen, Middagsluren, Sovende mann med lyd og performanceforestillingen som heter Foredraget om verdensøkonomien.

Hilsen Lasse
Exvaktmester
Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#33 Nutta

Nutta

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Posted 26 November 2007 - 12:33

Hinter om at jeg dilter etter. biggrin.gif
Betalt og påmeldt.
Copilot,dersom det er plass......

#34 Paul Håkon

Paul Håkon

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 869 Innlegg:

Posted 26 November 2007 - 15:19

Har dotte litt av dette lasset. Får ta med robåt og telt i tilfelle....
-Offroaders Hordaland - Modalen kjørefelt-


87 Toyota Land Cruiser BJ75

#35 Paul Håkon

Paul Håkon

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 869 Innlegg:

Posted 28 November 2007 - 17:00

Ba vår kjære leder om råd, han garanterte for tak over hodet der sørover. Ringte så vår uautoriserte terrengbilbygger fra Blomvåg, som lovet bort et sete i en 20 år gammel skranglekasse på hestebol.

Så nå skal jeg bestille køy på sjarken over fjorden og tilbake, så er alt på stell.

(Skrevet på en slik måte at andre reisende skal kunne tolke og ikke mistolke innlegget, slik at man kommer nærmere dialog enn monolog)
-Offroaders Hordaland - Modalen kjørefelt-


87 Toyota Land Cruiser BJ75

#36 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 03 December 2007 - 21:51

QUOTE(Paul Håkon @ 28 Nov 2007, 17:00) <{POST_SNAPBACK}>
Ba vår kjære leder om råd, han garanterte for tak over hodet der sørover. Ringte så vår uautoriserte terrengbilbygger fra Blomvåg, som lovet bort et sete i en 20 år gammel skranglekasse på hestebol.

Så nå skal jeg bestille køy på sjarken over fjorden og tilbake, så er alt på stell.

(Skrevet på en slik måte at andre reisende skal kunne tolke og ikke mistolke innlegget, slik at man kommer nærmere dialog enn monolog)


Det var bedre før når vi selv kunne velge om vi ville mistolke innleggene, eller ikke mistolke innleggene, akkurat i dette tilfellet ville jeg tatt det enkleste, nemlig å mistolke.

Ellers er det lite nytt i Danmarksturavdelingen i TEAM ANTISTRESS sitt Reiseplanleggingsteam. Turen med båt ble forsøkt prøvet i helgen sammen med en del kroatiske venner, dette gikk dårlig, den ble raskt konvertert til fly, og da med en fantastisk service, tenk 39 uniformerte pursere. Dette ble arrangert som en gruppereise, en fin måte å reise på. Det er jo noe for knaoffroadershordaland å tenke på i forbindelse med beachturen. Men det er jo snart jul, og det er så mye å tenke på, så mye å følge med på, da tenker jeg spesielt på den koselige følgetongen her på forumet med klubbtur til Island, interessant. Vi vil komme tilbake i denne spalten med opplysninger om Team Antistress sine reiseplaner straks noen finner ut noe.

Hilsen Lasse
Hoooligan

Edited by vaktmester, 03 December 2007 - 21:53.

Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#37 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 14 December 2007 - 21:11

Vi har idag avholdt pressekonferanse for og kunngjøre rammen rundt planene for den årlige beachturen i 2008, et samlet pressekorps fra både dagspressen og den kulørte ukepressen unnlot og møte opp som vanlig, dette bare fordi vi som vanlig hemmeligholder tidspunkt og møtested for seansen. For å gjøre en markering angående vår negative respons på dårlig fremmøte har vi på et møte vedtatt og ikke utlevere pressemeldingen som ble laget i sakens anledning.

Hilsen Lasse
Presseattache
TEAM ANTISTRESS

P.S: Legger ved et par bilder fra årets tur.
vaktmester_40offroad_no_20307_1.jpg vaktmester_40offroad_no_20658_1.jpg
Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#38 Blom

Blom

    Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 23 December 2007 - 20:57

En ting er sikkert - jeg satser på et allerede velpøvd konsept på denne turen !!!

Og, høres ut som noen andre og vil prøve dette.


Men - Paul Håkon - høres ikke ut som du skal være med nedover, ref noe du skrev lengre opp devil.gif

#39 Paul Håkon

Paul Håkon

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 869 Innlegg:

Posted 24 December 2007 - 10:23

Men Blom. Det er jo velkjent at det er de gamle sliterne som sørger for at man alltid kommer hjem igjen. Hadde vert bekymret hvis det var noe nytt og fancy.
-Offroaders Hordaland - Modalen kjørefelt-


87 Toyota Land Cruiser BJ75

#40 Blom

Blom

    Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 24 December 2007 - 14:43

Er IKKE mye skrangling i bilen min !!!!

Gammel, ja.
Skrangling, NEI !!!