bestiller du kjørende reiseleder fly til oslo for meg og et pent rom med danskebåten på torsdagen fra oslo og.
liker best å ha sjøutsikt
vet ikke om det er sjåførbuffet men det er jo ikke eg kvalifisert til likevell....
Aner eg dyyyyyp splittelse i reisefølget? vi får ta det opp rett før eller etter en

regner med søknaden min om vannabee/rævadilter til team antistress er ytterligere styrket
ps send bekreftelse på reservasjonene på mail.
Bernt, du har misforstått IGJEN, det er forskjell på reiseleder og reisebyrå, det er bra at du bestiller reise på nettet, men det er best og gjøre det hos noen som er litt på nett.
Splittelse i reisefølget? Neppe! Jubelen sto i taket da det ble kunngjort at vi får plass til en stor kjøleboks med øl på setet ditt. Vi ser med beklagelse at du forringer ditt gode utgangspunkt for en fin tur med å starte beachtouren fra denne byen innerst i Oslofjorden.
Men allikevel følgende tur er arrangert.
Taxi Oslo Ammerud avg Oslo 15.00
Rema 1000`s Kjøttbil, avgang Ammerud 15.36, spør etter Ischmael, han skal til Larvik
Fra Larvik går den nye passasjerdrevne fergen "Åren" kl. 18.59. Husk å kjøpe billetter på nederste dekk, for der er årene kortest.
Fjertrikshavn - Løkken, desverre ingen forbindelse, det lokale turistkontor anbefaler at du stjeler en sykkel, da er du fremmepå en 5-6 timer.
GOD TUR
HILSEN LASSE
TURISMO RABIATO
P.S. Bernt, du er blitt innvilget å være prospect vannabee rævedilter! Gratulerer.: