suzuki modified prosjekt
Started by
zukiturbo
, Jan 25 2008 22:50
112 replies to this topic
#1
Posted 25 January 2008 - 22:50
da vart d garasje på åss å da! biln e nå ganske my modifisert no da men ska legg ut lit bilda tå d åss ha jort, å legg ut litt under bygginga
Arild 48245348
#4
Posted 27 January 2008 - 10:33
Rått prosjekt.. Lager vel ikke slike manifoiler på bestilling? Skulle hatt turbo på min jeg oxo.
#5
Posted 29 January 2008 - 16:52
næi desvere. men du lager da en selv?, kjøpte bare 40mm bend og rør jeg, men det var myyye arbeid!
Arild 48245348
#8
Posted 29 January 2008 - 19:13
Æsj da... Det der så ikke billig ut.. Er turboen ettermontert??
#9
Posted 29 January 2008 - 19:31
ja den er ettermontert ja. turbo fra en mitsubishi pajero.
Arild 48245348
#10
Posted 29 January 2008 - 19:40
Ok da er det jo en lavtrykksturbo. Det tåler vel motoren uten store innvendige inngrep. Vet du hvor mange hk du hadde i den?
#12
Posted 29 January 2008 - 20:30
Må nok få på en turbo på min jeg oxo. Ble vel ikk akurat god plass til eksos når du fikk på turboen? Så jo bra ut det jeg kunne se på bildet.. Bruker du zuki fjærene eller har du ander fjører på den?
#13
Posted 29 January 2008 - 20:40
bruker orginale fjerer bak, men har et fjerblad fra hilux på hver side framme. så har jeg mercedes gd støtdempere.. men hvilken motor og motorstyring har du? har du garasje hær på offroad.no?
Arild 48245348
#14
Posted 29 January 2008 - 21:17
B230f med automat. Hva mener du med motor styring? Er det hjernen du tenker på? Vi har garasje. Benterudens og Gunnestads garasje. Driver å bygger for tiden, så driver å ser på mulighetene jeg har. Hilux aksler og 35" skal i alle fall på etter motor er i gang.
#15
Posted 30 January 2008 - 21:09
God kveld.. Kjører du med radiator på planet?
#16
Posted 30 January 2008 - 21:22
god kvel ja næi jeg har den foran motoren ja. men det er ikke god plass næi! det er 2cm fra kjølevifta til remhjulet på vannpumpa. kan se om jeg har noen bilder?
Arild 48245348
#17
Posted 30 January 2008 - 21:28
Jeg skal ha min bak. Har fått tak i en radiator fra en transporter. Den sitter det to vifter med termostat på. Greit å få litt tyngde bak også. Kommer jo masse annet stæsj bak på der i tilegg. Lurer på om jeg skal bruke rør eller slanger.
#19
Posted 30 January 2008 - 22:04
Er nok ennå litt trangere i min for de jeg har automat kasse. Så da ble motoren stående tre fire cm lengre frem for i det heletatt klare å få til noe bra mellom gir og transfer.
#20
Posted 31 January 2008 - 16:12
megasquirt er krute god motorstyring, har samme i asfalt sleiker`n min..
Kjører du med fordeler? eller fordeler løst? modul og coil pakke?
Jeg kjører fordeler løst, og har ikke hatt problemer med tennings bank, probleme er at jeg kan kjøre for kvass tenning da, under ladetrykks så bør det senkes betraktelig..
og volvo motoren er heller ikke spesiellt begeistret lade trykk på lavt turtall..
men du får da kasta en ny motor etter deg..
Kjører du med fordeler? eller fordeler løst? modul og coil pakke?
Jeg kjører fordeler løst, og har ikke hatt problemer med tennings bank, probleme er at jeg kan kjøre for kvass tenning da, under ladetrykks så bør det senkes betraktelig..
og volvo motoren er heller ikke spesiellt begeistret lade trykk på lavt turtall..
men du får da kasta en ny motor etter deg..
85 rocky 2,8TD: hilux akslinger og 35 to come.
83 hilux: 4" trailmaster, 2,4 td, 35-14x15
82 hilux: sur 2,2diesel,4trinns, mangler platt.
83 hilux: 4" trailmaster, 2,4 td, 35-14x15
82 hilux: sur 2,2diesel,4trinns, mangler platt.