Gå til innhold

Foto
- - - - -

Roffy's garage

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
480 replies to this topic

#321 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 15 August 2003 - 23:00

Skal til Sokndal og offroade litt imorgen... får se hvordan den ser ut etter jeg har (bank i bordet..) rulla ned fjellene der...

FULL SIZE OR NO SIZE

#322 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 16 August 2003 - 23:00

Fant ut hvorfor bilen var litt rar på styringa på vei hjem fra Sokndal igår... paralell-staget så ut som en banan...hehe tror det sjedde når jeg kjørte rett på en stein, ser jo ikke en drit over det panseret... men vinsjen ordna den biffen:

Follow your dreams smile.gif

#323 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 10 October 2004 - 23:00

ja er jo litt lyd i han når han er sulten ja smile.gif spiser som en hest, sånn ca 8-12 ganger i døgnet biggrin.gif men er stort sett veldig grei gutt !

blir lite tid til andre ting cool.gif

http://www.offroad.n...sp?TOPIC_ID=911

#324 Arib

Arib

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 326 Innlegg:

Posted 16 August 2003 - 23:00

Steiktøff subben nå ja. Bengalakken, er det selvkomp med farge eller ferdigblandet fra landhandleren?
Rulle er vel bra det, men hadde det ikke blitt jevnere med sprøyte.

"Ride on....Blazer boyz"

#325 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 17 August 2003 - 23:00

Bruker ikke sprøyte på skogsbiler... pussa an ned med 100 papir så da er det greit å rulle for å sjule pusseripene.....

#326 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

Out for Justice

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

Posted 18 August 2003 - 23:00

Heisann Roffy

Den Sub'n din blir bare bedre og bedre.....
Gleder med til og se'n på Gjerstad til helgen....for du kommer vel ???

Ang. det paralell-staget, jeg har det samme problemet med sub-up'n. Måker du til en stein eller stubbe, så blir'n litt "rar" på styringa. Jeg sveisa på ett vinkeljern rundt staget, og det har virket bra helt til igår. Hadde litt fart inn i en stubbe jeg ikke så.......så nå er både stag og vinkeljern bøyd. Neste må bli å sveise inn en togskinne....

Trond

Go Chevy and Go diesel - twice the size and twice the stink !!!!!!!

#327 Mad Max

Mad Max

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3468 Innlegg:

Posted 18 August 2003 - 23:00

Grom vogn Roffy men hva sier lovens lange arm om Øsa di???
Kan aldri tro at du får lov til å passere en "kontroll" uten at naziene vill ha sagt sitt..

#328 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 19 August 2003 - 23:00

Lovens lange arm er ganske stump for tiden, de skrenker jo inn på bemanningen hele tiden, her som jeg bor kan det ta optil halvannen time før de kommer (hvis du trenger de... hvis du ikke trenger de så er de alltid rundt hjørnet...hehe...)

Vanman: ja jeg skal til Gjerstad... er det noen som vet hvor langt fra Arendal sandtaket som vi skal campe i ligger ????

Mad Max (sugge-man...): jeg skal sette på et sett med morris mini hjul før jeg kjører til Gjerstad (31"....) så slenger jeg "fotgjenger-tennene" baki..... men det er mest pga lyd og diesel forbruk, blir ca tre timer for meg å kjøre.....

imårra må jeg sveise meg avtagbart BIG-DROP hengerfeste til ølvogna.. ja...... det blir vel noen baier på laurdags kveln ????

#329 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 27 January 2004 - 00:00

Tanx.. for holde den lovlig en stund nå... trenger den mens jeg pusser opp huset....
http://www.offroad.n...sp?TOPIC_ID=911

#330 Chevysub

Chevysub

4x4-Høvding

• Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 26 August 2003 - 23:00

Slådda blei fin og grønn da, kledde det godt. Digga fargen usannsynlig mye.

Mer bilder ?

#331 junkern

junkern

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1451 Innlegg:

Posted 26 August 2003 - 23:00

Hvordan går det med styringa di som havarerte i brokenlandsheia. Står tanksen der enda eller har du fått flytta på den?

Var virkelig synd at du ikke fikk kjørt mer enn tjue minutter. Hadde sikkert vært morro å kjørt sammen på både lørdagen og søndagen, men da hadde jeg sikkert ikke vunnet prisen for beste bakkeklatrer på søndagen

#332 Mad Max

Mad Max

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3468 Innlegg:

Posted 27 August 2003 - 23:00

Du Roffy sveise menneskenes GURU , du nevnte at løsningen på problemet mitt var kanel men den skjønte jeg ikke helt.
Gidder du å utdype deg litt???

NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=

#333 Amund

Amund

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Sitat:

Var virkelig synd at du ikke fikk kjørt mer enn tjue minutter. Hadde sikkert vært morro å kjørt sammen på både lørdagen og søndagen, men da hadde jeg sikkert ikke vunnet prisen for beste bakkeklatrer på søndagen

Eller Trond for tøffeste bil... (misforstå meg rett, Trond sin bil er grom, men kommer nok på andreplass etter Roffmobilen! )

#334 junkern

junkern

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1451 Innlegg:

Jeg synes at hovedsaken er at ved kåring av firehjulstrekkere, så SKAL BILEN være brukt til sitt formål. Biler som stiller på utstillinger uten en eneste ripe eller bulk i lakken, og som i tillegg har den ubrukte hi-liften og winchen hengende et eller annet tåpelig sted på bilen hvor det ikke finnes bruksmerker, hører etter min mening ikke hjemme på en 4x4-utstilling.

Slik sett så hadde vel de fleste bilene som var i Arendal stilt ganske sterkt, for her ble faktisk de fleste bilene brukt i skog og mark slik de skal og de fleste fikk sikkert et eller annet merke i lakken som et minne om sommertreffet 2003. Selv fikk jeg nesten litt for mange, med to bulker i kanalen som var litt i overkant (en bulk på lørdag og en rett ved siden av på søndagen). Roffy sin bil hadde nok sikkert blitt premiert for både det ene og det andre. Trond sin van er jo også vanvittig kul da, og dessuten er den ikke bare kul, men skogskjørt. Var mange biler som fortjente forskjellige utmerkelser.

#335 Amund

Amund

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Den er ikke bare kul, ARB i huet og ræva, det gir pluss i min bok! I tillegg har han jo stæsj som onboard air, laptop, DV-kamera og nå onboard coffee!

#336 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 28 August 2003 - 23:00

Takk for skryt jeg henta bilen på mandag, 4t kjøring bort, 2t mekking, 4t kjøring hjem......... ja var litt lei...hehe
Ja vogna til Trond var utrolig mye kulere i virkeligheten, den var brutal

Det var min egen feil at styringa gikk, jeg hadde montert styre-armen med masse copa-slip for at den ikke skulle ruste så fast, men det førte tydligvis til at det jobbet seg løs (plus at jeg hadde glemt å etterstrame...) nå gjorde jeg alt rent med rensespray og monterte det sammen med ca 1liter grønn lockTEIT

#337 Team Low Cost Offroad

Team Low Cost Offroad

--- rubrikk til salgs ---

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1599 Innlegg:

Posted 25 January 2004 - 00:00

Hadde det ikke vært TØFT å "offroad-rigge" Magirus`en din

Fordi Det Er Best Og Størst

PS.
Vet du om en Lada Niva til salgs, send mail til lco@epost.no eller hkakh@usa.com takk.

#338 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

Out for Justice

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

Posted 20 September 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Her er jo billig pikkis for gutta som kan skru!
http://www1.autodb.n...il.pl?nr=444942

Opprinnelig postet av Mad_Maxx

Denne ringte jeg på med en gang!!!!!
Var jo solgt! men det gjorde ikke no', for det var en bakhjulstrekker !!!

Hadde det vært 4x4, hadde det vært løsningen på fram-aksel problemet på van min....

Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink

President of Taliban Hunting Club

#339 Mad Max

Mad Max

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3468 Innlegg:

Posted 28 January 2004 - 00:00

Inspirasjon Roffy????

Tron Rui 91846960

NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=

#340 Amund

Amund

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 01 September 2003 - 23:00

Dø Roffer'n, hva blir neste treff du kommer på? Kommer du til Rena eller, hadde vært rått og sett subben leke submarine i Rena-gjørma... Men det er vel drit langt for dere å reise. Prøver bare å planlegge hvor jeg skal neste gang, har ikke råd til å reise på treff hele tiden, men jeg VIL se subben i aksjon! Og kanskje sitte på en tur.